video thumb

استخراج اتریوم با آنتی ویروس نورتون


اهمیت استفاده از آنتی ویروس نورتون برای استخراج ارزهای دیجیتال

برنامه‌های ماینر توسط آنتی ویروس‌ها به عنوان بدافزار شناخته می‌شوند، در نتیجه افرادی که فعالیت‌های ماینر انجام می‌دهند، آنتی ویروس سیستم‌های خود را غیر فعال می‌کنند. غیرفعال کردن آنتی ویروس سیستم مساوی با درخطر قرار گرفتن سیستم نسبت به آلودگی بدافزارها و ویروس‌ها و یا حمله هکرها است و در نتیجه از نظر امنیتی اصلاً درست نیست. پس از آنکه شرکت‌های بزرگ و معروف در زمینه صنعت و تکنولوژی مانند اپل و سامسونگ و سایرین و همچنین نهادهای دولتی و خصوصی در سراسر جهان اشتیاق خود را برای ورود به عرصه بلاک چین و رمزنگاری نشان دادند، شرکت نورتون نیز تصمیم گرفت وارد این عرصه نو ظهور و پر درآمد شود.

تدابیر کلی شرکت نورتون

شرکت نورتون یکی از مشهورترین سازندگان آنتی ‌ویروس در جهان است. سازندگان آنتی ویروس نورتون با توجه به گسترش رمز ارزها و اهمیت داشتن یک بازار ماینینگ ایمن تصمیم گرفتند به کاربران خود اجازه دهند تا به وسیله این آنتی ویروس ارز دیجیتال اتریوم را استخراج کنند. به این ترتیب آنتی ویروس نورتون اولین آنتی ویروسی است که به طور تخصصی برای ماینیگ طراحی شده است و به وسیله آن می‌توان رمز ارز اتریوم را بدون نیاز به غیر فعال کردن آنتی ویروس استخراج کرد.

نحوه ذخیره رمز ارزها در آنتی ویروس نورتون

علاوه بر این، شرکت نورتون یک کیف پول مخصوص نیز برای کاربران خود طراحی کرده است تا این افراد ارز اتریوم استخراج شده را بتوانند در آن ذخیره کنند و به این ترتیب نسبت به حفظ ارز دیجیتال در صورت خرابی سخت افزارها اطمینان حاصل کنند.

مدیر ارشد شرکت نورتون، آقای وینسنت در خصوص این اتفاق بیان کرده است: ما مفتخریم که نورتون اولین شرکت امنیت سایبری هست که در آن مشتریان می‌توانند خدمات استخراج ارز دیجیتال را دریافت کنند و به راحتی و بدون وجود مشکلات امنیتی و خطر هک شدن به استخراج ارز اتریوم روی بیاورند. وی همچنین عنوان کرد با توجه به گسترش بازار رمزنگاری در سراسر جهان قصد داریم به کمک شرکت نورتون به مشتریانی که قصد فعالیت در زمینه رمزنگاری و ارزهای دیجیتال مانند اتریوم را دارند کمک کنیم.

معایب استفاده از آنتی ویروس نورتون برای استخراج ارزهای دیجیتال مانند اتریوم

این مسئله در کنار ویژگی‌های مثبتی که دارد، باعث شده است شرکت نورتون یک مخزن تعریف نماید که در آن بتواند پاداش‌های اعطا شده به استخراج کنندگان را بر اساس میزان کار دستگاه‌های آن‌ها ارائه کند. در نتیجه این شرکت می‌تواند از کامپیوترهای مشتریان خود، به یک جریان درآمدی جدید دست پیدا کند. این جریان برای نورتون سود زیادی به همراه دارد، اما در مقابل انرژی زیادی مصرف می کند و در نتیجه مصرف برق مشتریان افزایش خواهد یافت. علاوه بر این نورتون در خصوص اجازه استفاده از کدهای بررسی نشده روی دستگاه‌ها و خطر ذخیره درآمد روی هارد که ممکن است به‌صورت موفقیت آمیز اتفاق نیفتد و به آن‌ها آسیب برساند، به مشتریان خود هشدار داد.

لازم به ذکر است به‌صورت پیش فرض برخی از تولید کنندگان کامپیوترها، آنتی ویروس نورتون را روی دستگاه‌های تولیدی شرکت خود نصب کرده‌اند. چنانچه چنین محصولاتی در زمینه استخراج رمز ارزها مورد استفاده قرار بگیرند، می‌توانند بدون اطلاع مشتریان عادی موجب افزایش مصرف برق خانگی افراد شده و در عوض یک سود کلان را به‌صورت دائمی در اختیار شرکت‌های تولید کننده قرار دهند. ممکن است این شرکت‌ها برای ترغیب مشتریان خود این دستگاه‌ها را با قیمت مناسب‌تر یا شرایط ویژه به بازار عرضه کنند؛ بنابراین توصیه می‌شود دولت‌ها برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی یک مالیات بیشتر روی دستگاه‌های کامپیوتر اعمال کنند تا مصرف کنندگان با آگاهی بیشتری نسبت به خرید آن‌ها اقدام نمایند.

سخن نهایی

شرکت نورتون بیان کرده قصد دارد در آینده امکان استخراج سایر رمز ارزها را نیز به آنتی ویروس خود اضافه کند. این شرکت در هفدهم خرداد ۱۴۰۰ اعلام کرد که این آنتی ویروس از امروز در دسترس تعداد محدودی از افراد قرار گرفته است و طی چند هفته آینده به‌صورت همگانی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

نکته حائز اهمیت این است که افرادی که قصد دارند به وسیله آنتی ویروس نورتون اقدام به استخراج اتریوم کنند، لازم است سخت افزارهای رایانه‌ای خاصی داشته باشند و به عنوان مثال باید سیستم‌هایی با کارت گرافیک‌های سری هزار و دو هزار و سه هزار از شرکت nvidia و سری پنج هزار و شش هزار از شرکت amd را روی سیستم‌های خود داشته باشند.

بنابراین با توجه به مطالب ارائه شده در این قسمت توصیه می‌شود، قبل از هرگونه خریداری و نصب نرم‌افزار برای استخراج رمز ارزها در خصوص نحوه عملکرد و مزایا و معایب آن‌ها تحقیقات جامعی انجام بدهید و سپس با هوشیاری کامل بهترین خرید را داشته باشید تا بتوانید در حوزه‌های مربوطه با موفقیت روبرو شوید و به سودآوری برسید.