سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

مدیرعامل Unstoppable Domains : علاقه به ارز دیجیتال همچنان در حال افزایش است

مدیرعامل Unstoppable Domains عنوان می کند که داده ها نشان می دهد علیرغم افت اخیر قیمت بازار ارز دیجیتال، علاقه به این دارایی ها افزایش یافته است.

قیمت دارایی های دیجیتال در هفته گذشته به شدت کاهش یافت. متیو گولد (Matthew Gould)، مدیرعامل و یکی از بنیان گذاران Unstoppable Domains عنوان کرد که علاقه به این صنعت هنوز مثبت است.

گولد در اظهار نظر خود برای کوین تلگراف گفت: “طی هفته گذشته، بازار ارزهای دیجیتال نوسانات قابل توجهی را تجربه کرده اند که باعث ایجاد نگرانی در بین جامعه بلاک چین و سرمایه گذاران شده است.” روز چهارشنبه، بیت کوین نزولی شد و نزدیک به قیمت ۳۰،۰۰۰ دلار سقوط کرد.

گولد اظهار داشت: “با این حال ، نام دامنه های بلاک چین با سرعت های بی سابقه ای ثبت می شوند و هیچ نشانه ای از کاهش سرعت ندارند.”

“نام دامنه های ثبت شده در بلاک چین اتریوم طی هفته گذشته تقریباً ۲۵۰۰۰ رشد کرده است و در Unstoppable Domains به ۸۱۷۰۰۰ رسیده است. نرخ ثبت نام فعلی برای رشد حتی با وجود امر فروش در هفته گذشته ۵۰۰٪ است. رشد استفاده از برنامه های بلاک چین حتی در مواجهه با کاهش گمانه زنی های ارز دیجیتال ادامه دارد که نشان دهنده این است که وقتی به کل فضا نگاه می کنید، خوش بینی همیشه وجود دارد. “

Unstoppable Domains به افراد این فرصت را می دهد تا یک نام دامنه مشخص را با پسوند .crypto که از طریق یک توکن غیر قابل تعویض یا NFT قابل ذخیره است، بدست آورند و کنترل کنند. این روش با روش های متمرکز استاندارد فعلی مالکیت وب سایت که ارائه دهندگان دامنه آنها را کنترل می کنند، متفاوت است.

هفته گذشته، عناوین مربوط به مصرف انرژی استخراج بیت کوین که از تصمیم تسلا برای متوقف کردن پذیرش بیت کوین به عنوان نوعی پرداخت نشات می گرفت، براساس نگرانی های مربوط به انرژی بود. این حرکت که ظاهراً موقتی است، باعث عقب نشینی مردم از این بازار شده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location