video thumb

Coinbase Wallet افزونه مرورگر کروم را اضافه می کند

صرافی ارز دیجیتال کوین بیس از افزونه مرورگر جدیدی برای کیف پول بومی خود خبر داده است که به کاربران امکان می دهد به راحتی بر روی دسک تاپ خود به برنامه های غیرمتمرکز و امور مالی غیرمتمرکز متصل شوند.

این شرکت روز دوشنبه اعلام کرد که افزونه مرورگر Coinbase Wallet اکنون در گوگل کروم در دسترس است. Sid Coelho-Prabhu ، رهبر کیف پول کوین بیس گفت که بیش از ۱ میلیون مشتری کیف پول کوین بیس به طور منظم به برنامه هایی مانند Uniswap و Compound متصل می شوند. افزونه جدید کروم این روند را ساده کرده و هربار که بخواهند متصل شوند، نیازی به اسکن کد QR در دستگاه های تلفن همراه آنها ندارد.

Coelho-Prabhu توضیح داد:

“از امروز، دسترسی و استفاده از این برنامه های غیرمتمرکز بر روی دسک تاپ با افزونه کیف پول کوین بیس بسیار ساده تر شده است. این افزونه جدید امکان دسترسی فوری به برنامه های غیرمتمرکز را بر روی دسک تاپ فراهم می کند – پس از اینکه لینک کردن حساب کیف پول خود به این افزونه، می توانید با یک کلیک همه برنامه های غیرمتمرکز را مرور کنید.

این افزونه جدید همچنین از معاملات کاربران در صرافی های غیرمتمرکز و جمع آوری توکن های غیر قابل تعویض یا NFT پشتیبانی می کند. برنامه های غیرمتمرکز مانند Rarible ، OpenSea ، SushiSwap ، Matcha ، Synthetic و Aave و بسیاری دیگر نیز پشتیبانی می شوند.

کوین بیس یکی از بزرگ ترین صرافی های ارز دیجیتال در جهان است که بر اساس داده های CoinGecko ، پلتفرم Coinbase Pro آن در ۲۴ ساعت گذشته تراکنش های ۱۰٫۶ میلیارد دلاری را پردازش کرده است. فقط بایننس حجم بیشتری را کنترل می کند.

همچنین باید عنوان کرد که کوین بیس اولین صرافی بزرگ ارز دیجیتال بود که برای یک عرضه عمومی اقدام کرد. سهام COIN این شرکت در اواسط آوریل به Nasdaq رسید. مانند بسیاری دیگر از سهام تازه وارد شده، COIN نوسانات شدیدی را در تاریخ معاملات کوتاه خود تجربه کرده است، که اخیراً به زیر قیمت مرجع ۲۵۰ دلار رسیده است.