video thumb

سامسونگ پشتیبانی از کیف پول سخت افزاری را در تلفن های هوشمند Galaxy اضافه می‌کند

دارندگان Galaxy قادر خواهند بود کیف پول های سخت افزاری را به تلفن های هوشمند خود متصل کرده و کوین ها را به کیف پول داخلی آن منتقل کنند. سامسونگ می گوید که دسترسی به ارز دیجیتال و انجام تراکنش ها را برای کاربران آسان می کند.

بروزرسانی سامسونگ به کاربران Galaxy اجازه می دهد تا کیف پول ارز دیجیتال خود را به دستگاه های ذخیره سرد پیوند دهند

سامسونگ یک به روزرسانی را منتشر کرده است که کاربرد کیف پول ارز دیجیتال خود را افزایش می دهد که اولین بار با سری Galaxy S10 دو سال پیش ارائه شد. این برنامه اکنون می تواند برای انتخاب کیف پول های سخت افزاری مانند Ledger Nano S و Ledger Nano X در دسترس باشد. این عملکرد جدید انتقال سرمایه ارز دیجیتال از فضای ذخیره سازی به برنامه تلفن همراه را تسهیل می کند. در این بیانیه مطبوعاتی، سامسونگ تأکید کرد:

این به روزرسانی با وارد کردن دارایی های مجازی ذخیره شده در کیف پول های سخت افزاری انتخاب شده به کیف پول Blockchain سامسونگ، دسترسی بلاک چین را برای دسترسی و پردازش تراکنش ها آسان می کند.

دستگاه های گلکسی که از سیستم عامل اندروید ۹٫۰ یا بالاتر استفاده می کنند از این ویژگی جدید پشتیبانی می کنند، اگرچه بسته به مدل در دسترس بودن آن ممکن است متفاوت باشد. پشتیبانی از کیف پول های سخت افزاری شخص ثالث نیز در بازار متفاوت است، با توجه به اینكه سامسونگ در هنگام اتصال به کیف پول سامسونگ، ویژگی های بلوتوث Ledger Nano X را محدود می كند.

یک ویژگی جدید، جذابیت Galaxy سامسونگ را برای کاربران ارز دیجیتال افزایش می دهد

در سال ۲۰۱۹، این غول فناوری کره جنوبی از ادغام یک پلتفرم امن در تلفن های هوشمند Galaxy S10 خبر داد که علاقمندان به ارز دیجیتال می توانند دارایی های دیجیتالی خود را در آن ذخیره و مدیریت کنند. کلیدهای خصوصی استفاده شده برای مجاز کردن تراکنش های ارز دیجیتال، در منطقه ای که از سیستم عامل اصلی و سایر برنامه های دیگر جدا شده رمزگذاری و ذخیره می شوند. داده های موجود در Keystore Blockchain سامسونگ فقط پس از تأیید از طریق پین یا اثر انگشت قابل دسترسی هستند و توسط نرم افزار امنیتی Samsung’s Knox محافظت می شوند.

Samsung Electronics از جمله اولین تولیدکنندگان گوشی های هوشمند بود که پشتیبانی از ارزهای دیجیتال و توکن را به دستگاه های خود معرفی کرد. در ابتدا، Blockchain Keystore سامسونگ در تعداد محدودی از بازارها در دسترس بود که شامل کره جنوبی، انگلستان و ایالات متحده می شد. در ابتدا، بیت کوین (BTC) در میان کوین های پشتیبانی شده توسط کیف پول Samsung Blockchain نبود، اما این ارز دیجیتال بعدها به آن اضافه شد.