video thumb

پذیرش ارز دیجیتال برای پرداخت هزینه ها توسط داکوتای شمالی

شهر ویلیستون داکوتای شمالی رسماً پذیرش ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین را برای پرداخت های یوتیلیتی از طریق BitPay آغاز کرده است. شهری در داکوتای شمالی با شروع پذیرش پرداخت های ارز دیجیتال ، به رقابت پذیرش ارزهای دیجیتال در ایالات متحده پیوست.

هرکول کامینگز (Hercules Cummings)، مدیر امور مالی شهر ویلیستون اعلام کرد که دولت این شهر با شرکت پرداخت Crypto BitPay همکاری کرده است تا پذیرش ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین (BTC) را در پرداخت قبض های آب و برق آغاز کند.

“ما با BitPay، بزرگ ترین تاجر پرداخت مجازی که شرکای آن عبارتند از مایکروسافت و فیس بوک، همکاری کردیم. ما اولین شهرداری در ایالت داکوتای شمالی و سومین ایالتی هستیم که این خدمات را ارائه می دهیم. “

کامینگز عنوان کرد که این روش پرداخت جدید مطابق با تعهد این شهر در کشف روش های پرداخت بیشتر برای همگام شدن با گزینه های پرداخت موجود و امکان پرداخت غیرمستقیم است.

کامینگز همچنین خاطرنشان کرد که این روش های پرداخت آنلاین دارای مزایای بسیاری است از جمله امنیت، آسایش و صرفه جویی در هزینه ها.” طبق این اعلامیه، BitPay برای پرداخت آنلاین قبوض آب و برق، در مقابل کارمزد ۳ درصدی برای انجام پرداخت ها از طریق سرویس هایی مانند Google Pay ، Apple Pay و PayPal ، تنها ۱ درصد کارمزد لازم دارد.

ساکنان ویلیستون می توانند به وب سایت رسمی شهر مراجعه کرده و اطلاعات حساب خود را برای دریافت فاکتور BitPay ارائه دهند. در این اطلاعیه آمده است، افراد می توانند کیف پول دیجیتالی برای پرداخت مستقیم با BitPay یا سایر خدمات مانند صرافی های ارز دیجیتال ایجاد کنند.

باد عنوان کرد که در حال حاضر چندین ایالت در ایالات متحده در حال بررسی قوانین مناسب برای ارز دیجیتال هستند. به طور مثال، در اوایل این هفته، قانون گذاران نبراسکا از ابتکاری که به بانک های ایالتی اجازه می دهد تا ارز دیجیتال را مدیریت کنند، طرفداری کردند. شهردار جکسون نیز کمپینی را برای پرداخت حقوق عمومی در بیت کوین و استخراج ارزهای دیجیتال برای ترازنامه های این شهر آغاز کرد و این پروپوزال های مشابه را در میامی، فلوریدا تکرار کرد.

براساس داده های جمع آوری شده توسط مجله نیوزویک، از ماه مه ۲۰۲۱ حدود ۴۶ میلیون آمریکایی یا ۱۷ درصد از کل بزرگسالان ایالات متحده مالک بیت کوین هستند. یک نظرسنجی توسط صرافی ارز دیجیتال جمینی پیش از این تخمین زده بود که فقط ۱۴ درصد از جمعیت ایالات متحده یا حدود ۲۱ میلیون بزرگسال، از اواخر سال ۲۰۲۰ دارای ارز دیجیتال بودند.