video thumb

خرید ۲۷۱ بیت کوین دیگر توسط شرکت MicroStrategy

مایکل سایلور مدیرعامل شرکت MicroStrategy از خرید ۱۵ میلیون دلار بیت کوین توسط این شرکت خبر داد. MicroStrategy ، یک شرکت اطلاعاتی تجاری مستقر در ویرجینیا، ۲۷۱ بیت کوین (BTC) دیگر را به ذخایر استراتژیک خود اضافه کرده است.

سیلور روز پنجشنبه اعلام کرد که این خریدها از تاریخ ۱۳ مه با متوسط قیمت ۵۵۳۸۷ دلار انجام شده است. MicroStrategy اکنون ۹۱،۸۵۰ بیت کوین با قیمت خرید متوسط ۲۴۴۰۳ دلار در اختیار دارد. MicroStrategy نیز خرید را از طریق پر کردن یک فرم۸-K که روز پنجشنبه ارسال شد، به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده اعلام کرد.

به نظر می رسد که خرید MicroStrategy با آخرین اصلاح قیمت بیت کوین همزمان شده است که با تصمیم ناگهانی ایلان ماسک برای متوقف کردن پذیرش پرداخت های بیت کوین برای وسایل نقلیه تسلا صورت گرفته است. سیلور در ماه فوریه اعلام کرد که قصد ندارد سرعت خرید بیت کوین شرکت خود را کاهش دهد زیرا یک میلیارد دلار دیگر دارایی دیجیتال را به دست آورده است.

لازم به ذکر است که شرکت MicroStrategy در صدر شرکت های بیت کوین قرار دارد و ۰٫۴۳۷٪ از عرضه در گردش این دارایی را تشکیل می دهد.

MicroStrategy در حال به دست آوردن بیت کوین با این پیش فرض است که این دارایی دیجیتال ذخیره ارزش قابل اتکایی در برابر کاهش ارزش سیستماتیک دلار است.

عرضه پول M2 ایالات متحده از زمان بحران مالی ۲۰۰۸ و اخیراً از زمان بروز بیماری همه گیر کووید ۱۹ به اوج رسیده است. طبق اعلام بانک ذخیره فدرال سنت لوئیس، از فوریه سال ۲۰۲۰ ، حجم پول تقریباً ۳۰ درصد افزایش یافته و به ۱۹٫۸۹۶ تریلیون دلار رسیده است. اگر بخواهیم از منظر این موضوع صحبت کنیم افزایش سال به سال عرضه پول M2 تا سال ۲۰۲۰ هرگز از ۱۵٪ فراتر نرفته بود.

همچنین بخوانید: ۲۰ ارز دیجیتال محبوب