سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

Mastercard : از هر ۱۰ نفر ۴ نفر قصد دارند در سال آینده از ارز دیجیتال استفاده کنند

Mastercard غول پرداخت های جهانی یک نظر سنجی از ۱۵۵۶۹ مصرف کننده ارز دیجیتال را در ۱۸ کشور انجام داده و دریافته که از هر ۱۰ نفر ۴ نفر در سال آینده قصد استفاده از ارز دیجیتال را دارند.

Mastercard روز سه شنبه نتایج یک نظرسنجی را که بین ۱۵۵۶۹ مشتری در ۱۸ کشور در چهار منطقه در سراسر جهان از ۲۶ فوریه تا ۱۰ مارس انجام داده است، منتشر کرد. گفتنی است که این تحقیق توسط The Harris Poll و Mastercard Global Foresights ، Insights و Analytics انجام شده است.

این شرکت توضیح داد كه “شاخص پرداخت جدید Mastercard كه در ۱۸ بازار در سراسر جهان انجام شده است، نشان می دهد كه ۹۳٪ از افراد در سال آینده حداقل از یك روش پرداخت در حال ظهور مانند ارز دیجیتال، بیومتریک ، بدون تماس یا کد QR استفاده می كنند. ” علاوه بر این، “تقریباً ۹۰٪ ترکشن های حضوری در سطح جهان در یک مرکز بدون تماس انجام می شود.”

Mastercard همچنین توضیح داد که “ارزهای دیجیتال، بیومتریک، کدهای QR به عنوان فن آوری های پرداخت جدید در حال ظهور هستند زیرا راحتی مردم با آنها افزایش یافته و درک آنها از آنها بیشتر می شود و استفاده از پول نقد کاهش می یابد.” این گزارش اضافه کرد که “۷۱٪ مردم می گویند که انتظار دارند با گذشت زمان از پول نقد کمتری استفاده کنند.”

Mastercard New Payments Index همچنین دریافت که استفاده از ارز دیجیتال با “Millennials Primed to Jump In” در حال افزایش است. Mastercard با اشاره به اینکه “مصرف کنندگان می توانند ارز دیجیتال را به عنوان کالا یا سرمایه گذاری خریداری کرده، بفروشند و معامله کنند” و “به طور فزاینده ای علاقه مند هستند که بتوانند دارایی های دیجیتال را برای خریدهای روزمره خرج کنند”، توضیح داد:

در حالی که علاقه جهانی به ارزهای دیجیتال به عنوان یک روش پرداخت همچنان در حال تسریع است، از هر ۱۰ نفر ۴ نفر (۴۰٪) در سراسر آمریکای شمالی، آمریکای لاتین و کارائیب، خاورمیانه و آفریقا و آسیا و اقیانوسیه می گویند که قصد دارند از ارز دیجیتال در سال آینده استفاده کنند.

این بررسی بیشتر نشان می دهد که “هزاره ها در سراسر جهان و کسانی که در خاورمیانه و آفریقا هستند درگیر بحث در مورد ارز ارز دیجیتال هستند و بیش از نیمی از آنها (۶۷٪) موافقت می کنند که نسبت به یک سال قبل برای استفاده از ارز دیجیتال دید بازتری دارند. علاوه بر این، ۷۷٪ از نسل هزاره علاقمند به یادگیری بیشتر در مورد ارز دیجیتال هستند، در حالی که ۷۵٪ موافقند که اگر ارز دیجیتال را بهتر درک کنند، از آن استفاده می کنند. “

با این وجود، این شرکت خاطرنشان کرد:

در حالی که علاقه مصرف کننده به ارز دیجیتال – به ویژه ارزهای دیجیتال شناور مانند بیت کوین – زیاد است، اما هنوز کاهای زیادی باید در این زمینه انجام شود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location