سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

رئیس T. Row Price: تأثیر ارز دیجیتال سال‌ها بعد مشخص می شود

طبق گفته مدیرعامل یکی از شرکت های بزرگ، ارز دیجیتال هنوز هم می تواند در مراحل ابتدایی خود قرار داشته باشد. اگرچه فضای ارز دیجیتال بیش از یک دهه است که وجود دارد، ویلیام استرومبرگ (William Stromberg)، مدیرعامل شرکت T. Row Price ، فکر می کند که این کلاس دارایی هنوز در حال یافتن جایگاه خود می باشد.

استرومبرگ در مصاحبه با Baltimore Business Journal در پاسخ به این سوال که آیا T. Rowe Price شروع به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال می کند یا نه عنوان کرد: “ارز دیجیتال هنوز در روزهای ابتدایی است.”

وی در ادامه افزود: “ما در مورد آن تحقیقاتی انجام داده ایم.”

تا کنون، یک استراتژی عاری از ارز دیجیتال برای استرومبرگ در حال کار بوده است. سه ماهه اول سال جاری برای T. Row Price یک فصل عالی بود. مقاله Baltimore Business Journal در مورد جزئیات آن اعلام کرد که این شرکت ۱٫۵۲ تریلیون دلار دارایی تحت مدیریت داشته و سود آن بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

تعدادی راه برای سرمایه گذاری مستقیم در ارزهای دیجیتال وجود دارد. تعداد فزاینده ای از راه ها نیز برای قرار گرفتن در معرض دارایی های دیجیتال از طریق محصولات مالی سنتی نیز وجود دارد، اگرچه فرصت ها به اندازه تعامل مستقیم با ارزهای دیجیتال خاص چندان متنوع نیستند.

صرافی شیکاگو یا CME قراردادهای آتی و معاملات آپشن بیت کوین (BTC) و همچنین قراردادهای آتی اتریوم (ETH) را ارائه می دهد. در میان سایر دروازه های سرمایه گذاری ارز دیجیتال، Grayscale همچنین انواع وسایل سرمایه گذاری ارز دیجیتال را ارائه می دهد.

استرومبرگ در پاسخ به سوال Baltimore Business Journal درباره ارز دیجیتال افزود: “در واقع ارز دیجیتال در روزهای اولیه است، بنابراین انتظار دارم این روند با سرعت خوبی پیش برود اما سال ها طول می کشد تا واقعاً پتانسیل آن آشکار شود.”

اظهارات استرومبرگ در رابطه با ارز دیجیتال پس از آنکه وی در مورد چشم انداز کلی مالی بازارهای آمریکا بحث کرد، بیان شد و مشخص شد که که وی دید مثبتی در این زمینه دارد. وی در گفتگو با روزنامه Baltimore Business Journal عنوان کرد: “ما در مورد اقتصاد و رشد اقتصاد بسیار صعودی هستیم.

اگر چه به طور کلی ارز دیجیتال از نظر فنی به هیچ منطقه یا دولت خاصی وابسته نیست، اما بر اساس سقوط قیمت بیت کوین در مارس ۲۰۲۰ در واکنش به نگرانی های ناشی از شیوع ویروس کرونا، می توان گفت که قیمت این ارز دیجیتال تحت تاثیر اتفاقات قرار دارد، اما بحث هایی نیز در این زمینه وجود دارد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location