سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

ازبکستان، ممنوعیت خرید ارزهای دیجیتال را لغو می کند

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که ازبکستان در نظر دارد تا ممنوعیت خرید ارزهای دیجیتال را لغو کند. بر اساس این گزارش ها، به نظر می رسد که یک آژانس بزرگ دولتی در ازبکستان در مورد مواضع خود در مورد ارزهای دیجیتال تجدید نظر می کند.

این آژانس ملی مدیریت پروژه که تحت ریاست جمهوری ازبکستان یا NAFT است، یک سند رسمی صادر کرد که پیشنهاد می کند چندین اصلاحیه در روش های صدور مجوز برای معاملات ارز دیجیتال ارائه شود.

NAFT پیشنهاد کرد که به طور رسمی به ساکنان محلی اجازه دهد تا “انواع معاملات ارز دیجیتال شامل دارایی و رمز ارزها را در ازای پول ملی و ارز خارجی انجام دهند.” این مقام تأکید کرد که سرمایه گذاران ارز دیجیتال با مسئولیت خود معامله و سرمایه گذاری کنند.

این پیشنهاد همچنین با هدف ایجاد فرآیندهایی برای ثبت، صدور و گردش دارایی های دیجیتال، به شرکت های ارز دیجیتال مجاز در ازبکستان اجازه می دهد تا توکن های خود را صادر کنند. طبق پزارشات رسمی، اصلاحات پیشنهادی تا ۱۴ مه ۲۰۲۱ قابل بحث است.

آخرین اخبار نشان دهنده تغییر ظاهری نسبت به ارزهای دیجیتال در NAFT است. در اواخر سال ۲۰۱۹، این آژانس ساکنان این کشور را از خرید ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین (BTC) منع کرد. علی رغم ممنوعیت خرید ارز دیجیتال، طبق گزارشات، مقامات این کشور هنوز به محلی ها اجازه می دهند تا منابع ارز دیجیتال خود را به فروش برسانند.

در پایان لازم به ذکر است که ازبکستان در ژانویه سال ۲۰۲۰، اولین صرافی ارز دیجیتال خود را با نام Uznex راه اندازی کرد که فقط برای افراد غیر مقیم فعالیت انجام می دهد. این پلتفرم توسط Kobea Group ، یک شرکت فناوری از کره جنوبی به عنوان مشاور فنی دولت ازبکستان راه اندازی شد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location