video thumb

ارائه راهی برای خرید ارز دیجیتال با استفاده از PayPal توسط کوین بیس !

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که کاربران کوین بیس با حساب های پی پال (PayPal) اکنون روش دیگری برای خرید ارز دیجیتال از طریق این صرافی دارند.

امروز در اطلاعیه ای از کوین بیس، این صرافی ارز دیجیتال اعلام کرد که به مشتریان خود که در ایالات متحده مستقر هستند، اجازه می دهد تا ارز دیجیتال را با استفاده از کارت های بدهی و حساب های بانکی مرتبط با حساب های PayPal خود خریداری کنند. کوین بیس عنوان کرد که این حرکت باعث می شود تا بسیاری از کاربران بتوانند یک راه میان بر برای نقل و انتقالات خودکار و انتقال سیمی – روش هایی که این صرافی همچنان ارائه می دهد – برای تأمین بودجه خریدهای ارز دیجیتال داشته باشند.

گزارش شده است که این اقدام به کاربران کوین بیس با حساب های پی پال اجازه می دهد “بدون درج اطلاعات حساب بانکی یا شماره کارت های اعتباری مستقیماً با مراجعه به این صرافی” ارز دیجیتال مورد نظر خود را به صورت فوری خریداری کنند. کاربران با استفاده از روش های پرداخت از پی پال می توانند روزانه حداکثر ۲۵۰۰۰ دلار ارز دیجیتال خریداری کنند.

طبق گفته کوین بیس، این ویژگی جدید بودجه در حال حاضر فقط در دسترس کاربران آمریکایی می باشد. با این حال، این صرافی عنوان کرده که “در ماه های آینده” به کشورهای بیشتری گسترش می یابد. از سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ ، کوین بیس گزارش داد که ماهانه ۶٫۱ میلیون کاربر فعال دارد، در حالی که پی پال حدود ۳۷۷ میلیون کاربر را در سال ۲۰۲۰ ثبت کرده است.

کوین بیس و پی پال در سال گذشته با ورود قابل توجهی به فضای ارز دیجیتال داشته اند، در اوایل ماه جاری، این صرافی ارز دیجیتال از طریق لیست شدن مستقیم در Nasdaq به صورت عمومی در آمده است. در ماه نوامبر، پی پال خدمات ارز دیجیتال را برای کاربران آمریکایی خود راه اندازی کرد و به آنها اجازه داد تا در هر هفته ۲۰۰۰۰ دلار تجارت کنند. این پلتفرم به دنبال گسترش این خدمات ارز دیجیتال است و در مارس برنامه های خود را برای اجازه دادن به پرداخت در ارز دیجیتال به بازرگانان جهانی پی پال اعلام كرد.