سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

کار آفرینان از افت قیمت بیت کوین نترسند

افزایش ناگهانی و قابل توجه قیمت بیت کوین در سال ۲۰۱۷ موجب شد تا بسیاری از مردم سرمایه‌های خود را به بخش جدیدی در صنعت مالی به نام ارزهای دیجیتال منتقل کنند. سرمایه گذاری‌ها در پیشنهاد سکه‌های دیجیتال اولیه یا همان ICO ها تا مارس سال ۲۰۱۸ حتی رکورد فروش این سکه‌ها در سال ۲۰۱۷ را نیز شکست. به هر حال، افت قیمت زیاد و ناگهانی بیت کوین در اواخر سال ۲۰۱۷ امید بسیاری از سرمایه گذاران برای دستیابی به ثروت‌های نجومی از راه سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال نا امید شده و بسیاری از آنها ایمان خود به این دسته از ارزهای را از دست دادند.

علیرغم بازار نا امید کننده ارزهای دیجیتال، این موضوع بسیار مهم است که بدانید قیمت بیت کوین با نرخ کلی بلاک چین‌ها برابری ندارد، درست مانند اینکه ارزش یک سرویس ایمیل به ارزش کل شبکه اینترنت ارتباطی دارد. به همین دلیل سرمایه گذاران در بخش این تکنولوژی مالی نباید نگران فعالیت و وضعیت سرمایه گذاری خود در بازار ارزهای دیجیتال باشند.

بلاک چین و تکنولوژی لجرهای توزیعی در حال جذب سرمایه گذاری

بسیاری از شرکت‌ها و موسسات به فعالیت خود در زمینه بلاک چین و لجرهای توزیعی در جهت حل مشکلات موجود خود ادامه می‌دهند. در ماه سپتامبر، وال مارت اعلام کرد که در حال استفاده از بلاک چین در جهت مدیریت بخش های مربوط به چرخه  تامین خود است. شرکت کشتیرانی بین المللی مائرسک نیز اوایل سال جاری میلادی از راه اندازی بلاک چین خود با نام تجاری Tradelen خبر داد که گفته می‌شود ۹۳ سازمان دیگر مرتبط با مائرسک در این بلاک چین مشارکت دارند.

البته بسیاری از این پیشرفت‌ها با مشارکت شرکت بزرگ IBM صورت گرفته است. به هر حال، سرمایه‌های خطر پذیر همچنان در حال سرازیر شدن به سمت پروژه‌های بلاک چینی بوده و این سرمایه گذاری‌ها طی سال ۲۰۱۷ میلادی ۲۸۰ درصد رشد داشته است. متوسط سایز سرمایه گذاری‌ها نیز حدود ۱ میلیون دلار اعلام شده است. اگر شما به عنوان یک کار آفرین از این متعجب شده‌اید که چگونه در پروژه های خود تامین مالی کنید، این آمار می تواند کمک بزرگی در این راه به شما باشد.

بزرگان بلاک چینی که در ابتدا کوچک بودند و امروز به غول های بزرگ تبدیل شده‌اند

شرکت مبادله ارزهای دیجیتال Coinbase با یک میلیارد دلار سرمایه حدود ۱۳ میلیون کاربر را تحت پشتیبانی خود دارد. علیرغم موفقیت‌های عظیم به دست آمده از سوی این شرکت و تعداد قابل توجه کارکنان و کاربران، باید بدانید که این شرکت در سال ۲۰۱۲ توسط برایان آرم استرانگ و فرد اهرسان تاسیس شده است.

دیوید سانستبو ، کار آفرین به نام دانمارکی نیز کمی بعد شرکت خود را که در زمینه ساخت بازی‌های بلاک چینی فعالیت دارد آغاز کرده است. با اینحال نام شرکت IOTA امروز به عنوان یکی از نمونه های شناخته شده در فضای به حساب می آید که کار اصلی آن ایجاد قابلیت ارتباط میان اینترنت اشیاء و مبادلات مالی بلاک چینی است. این شرکت برای ایمن سازی این ارتباط از شرکت‌های بزرگی همچون مایکروسافت، PwC و شرکت مخابرات آلمان کمک گرفته است.

بیت کوین

هنوز متقاعد نشده اید؟ «یون هاسگاوا» و «دونین هرینسات» از ژوئن سابقه فعالیت در بخش پرداخت‌های اینترنتی را در کارنامه خود دارند. یکی از فعالیت‌های شرکت آنها به نام OmiseGO ارائه خدمات مشاوره به ویتالیک بوترین، مدیر عامل اتریوم است. OmiseGO از آگوست سال ۲۰۱۷ توانست در همکاری با اتریوم سرمایه ای در حدود یک میلیارد دلار کسب کند. این شرکت توانست تکنولوژی غیر متمرکز برای تبادل و انتقال وجوه مالی را برای اتریوم ایجاد کند.

بلاک چین هنوز یک تکنولوژی بدیع به شمار آمده که ارزش آن تا حد زیادی حول محور بیت کوین در بازار در گردش است. بزرگانی همچون لزی پیج، کارک زاکربرگ و جف بیزاس همگی از جمله نمونه‌های کارآفرینان در زمینه تکنولوژی‌های نوین به حساب می‌آیند که ایده آنها منجر به ایجاد محصولات و خدماتی شده که برای جهان ایجاد ارزش کرده است. آنهایی که در در بخش کار آفرینی بلاک چینی فعالیت دارند متوجه این موضوع خواهند شد که اگر بر روی حل مشکلات واقعی در جهان و افزودن ارزش به کاربران تمرکز کنند، این ایده ها منجر به موفقیت آنها خواهد شد.

خروج شیادان و ورود رگولاتورها

ماجرای خروج شیادان و کلاهبرداران از بحث ICO ها با خروج بسیاری از سرمایه گذاران از بازار ارزهای دیجیتال تمامی ندارد. از سوی دیگر با ورود ممتد سرمایه ها به بخش سرمایه های دیجیتال و پتانسیل موجود برای قانون گریزی در این بخش، رگولاتورها اقدام به ورود تدریجی به بازار ارزهای دیجیتال کرده‌اند. ورود این رگولاتورها می تواند تا حد زیادی به ایجاد چارچوب‌های قانونمند و شفاف در عرصه فعالیت ارزهای دیجیتال کمک کند.

بلاک چین بدون بیت کوین هم نفس خواهد کشید

آیا Netscape را به خاطر دارید؟ و یا MySpace رو؟ هیچ یک از آنها امروز وجود خارجی ندارند، اما شبکه اینترنت همچنان سر پاست. ممکن است بیت کوین نخستین نماینده و نمار لجرهای توزیعی به حساب آید، اما ممکن است این ارز دیجیتال فردا دیگر وجود نداشته باشد، اما بلاک چین به کار خود ادامه خواهد داد. حتی اگر همه ارزهای دیجیتال فردا از بین رفته و یا شکست بخورند، وال مارت همچنان به کار تامین خود ادامه داده و رقیبان آن نیز به احتمال زیاد به کار خود ادامه خواهند داد.

بار دیگر باید گفت که رمز موفقیت در کار آفرینی، خلق راه حل های خلاقانه و پایدار برای مشکلات پیش رو در جهان است. ارزش ارزهای دیجیتال هیچ ارتباطی به کارایی تکنولوژی که آنها بر پایه آن استوار شده‌اند ندارد.

اگرچه بیت کوین امروز دهمین سال فعالیت خود را پشت سر می‌گذارد، اما بلاک چین هنوز در اول راه خود است. کار آفرینان نیاز ندارند همه امید خود را به ارزش بازار بسته و نتایج اولیه آن را مشاهده کنند. شما بهتر از هر کس دیگری ارزش کار خود برای مشتریانتان را می‌دانید. اگر شما برای توسعه ایده‌ها و بازاریابی ایده‌های خود در میان سرمایه گذاران بوده و راه حل‌های عملیاتی برای مشکلات پیش رو در جهان یافته و ارزش آنچه به دنبال آن هستید را بدانید، آنگاه می‌توان گفت پتانسیل موفقیت در بازار ارزهای دیجیتال را فارغ از تحولات پیش روی این بازار خواهید داشت.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location