video thumb

کاهش نرخ هش جهانی بیت کوین در طی ۱۰ روز گذشته!

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که نرخ هش جهانی خرید بیت کوین ده روز پیش به دنبال یک حادثه معدن ذغال سنگ که باعث خاموشی قابل توجه شبکه در سین کیانگ چین شد، کاهش یافته است. در حالی که برآوردهای اولیه نشان داده بود که بیش از ۴۰٪ از میزان نرخ هش کاهش یافته است، اما آمار مربوط به میانگین پنج روزه نشان می دهد که فقط ۲۵٪ از قدرت هش را از دست داده است. در عین حال، ماینرهای چینی مستقر در سیچوان ممکن است فشار بیشتری به نیروگاه آبی وارد کنند، زیرا مقامات این استان اعلام کرده اند که امسال نرخ برق ۱۵۰ درصد افزایش می یابد.

استخراج بیت کوین یک فرآیند بسیار رقابتی است و استخراج کنندگان در سراسر جهان گسترش یافته اند تا ارزان ترین نرخ برق را که می توانند ماینرهای بیت کوین در این کشور زندگی می کنند.

زمانی برآورد شده بود که بیش از ۶۵٪ از نرخ هش در چین بوده است، در حالی که مطالعات اخیر نشان می دهد که این میزان به حدود ۵۰٪ کاهش یافته است.

به دنبال افت نرخ هش اخیر در استان سین کیانگ، یک گزارش منطقه ای اشاره می کند که افرادی که از برق سیچوان استفاده می کنند ممکن است با افزایش هزینه برق روبرو شوند. پریشو گرگ (Priyeshu Garg)، ستون نویس مالی توضیح می دهد که برق سیچوان که از مواد کربنی تأمین می شود، امسال ۱۵۰ درصد افزایش می یابد.

همچنین بخوانید: ۲۰ ارز دیجیتال محبوب

این افشاگری ها از بخش تجارت برق سیچوان ناشی می شود که از این افزایش در تاریخ ۱۰ آوریل ۲۰۲۱ خبر داد. با این حال، این افزایش احتمالاً توسط اشخاص غیر ماینر از شبکه سیچوان استفاده می شود، زیرا مقامات می خواهند وابستگی خود را به استفاده از انرژی حرارتی از معادن زغال سنگ کاهش دهند.

با افزایش قیمت برق معدن ذغال سنگ و از بین رفتن تأسیسات برق مبتنی بر کربن، انتظار می رود تقاضا برای برق آبی افزایش یابد

سیاست خنثی کننده کربن چین با هدف کاهش وابستگی به نیروگاه مبتنی بر کربن، باعث می شود نهادهای غیر استخراج کننده مجبور به استفاده از انرژی برق نیز شوند. ماینرهای بیت کوین در سیچوان در حال حاضر از انرژی برق این منطقه استفاده می کنند و می توانند حدود ۰٫۰۲ دلار / کیلووات ساعت برق داشته باشند.

پریشو گرگ می گوید نرخ نسبتاً ارزان ۰٫۰۲ دلار / کیلووات ساعت در سیچوان نسبت به سال گذشته ۱۶ درصد افزایش یافته است. گزارش واحد تجارت برق سیچوان تخمین می زند که ماینرهای بیت کوین در سال ۲۰۲۱ فقط ۱۱٫۳ میلیارد کیلووات ساعت مصرف کنند.

بخش تجارت برق سیچوان خاطرنشان می کند که مقدار فعلی برق آبی موجود در حال حاضر کم است.

خرید تتر ، خرید اتریوم ، خرید ارز دیجیتال