video thumb

راه اندازی ابزار استیبل کوین برای بانک ها توسط غول فناوری اطلاعات هندی Tech Mahindra

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که شرکت فناوری چند ملیتی هند Tech Mahindra در حال توسعه یک سرویس جدید استیبل کوین است که بانک ها و م موسسات مالی را هدف قرار می دهد.

این غول فناوری اعلام کرد که با انکوباتور برنامه بلاک چین هلندی Quantoz به توافق رسیده است تا ابزار” استیبل کوین به عنوان یک سرویس” را برای کاهش هزینه های تراکنش و زمان پردازش راه اندازی کند.

این همکاری جدید مشتریان بالقوه بخش بانکی و مالی را هدف قرار داده است، زیرا دفتر نظارت بر ارز ایالات متحده رسماً به بانک های رسمی ایالات متحده اجازه داده است تا از ماه ژانویه ۲۰۲۱ از بلاک چین عمومی و استیبل کوین ها برای تسویه حساب های خود استفاده کنند.

Rajesh Dhuddu ، رهبر بلاک چین و امنیت سایبری در Tech Mahindra عنوان کرد: “اعلامیه اخیر دفتر نظارت بر ارز ایالات متحده در مورد استفاده از استیبل کوین ها برای تسویه معاملات مالی توسط بانک ها میزان تقاضا را تقویت می کند و باعث ایجاد نوآوری در پرداخت های جهانی می شود.”

Tech Mahindra به عنوان بخشی از این همکاری استراتژیک ، به مشتریان کمک خواهد کرد تا پلتفرم پردازش معاملات نکسوس Quantoz را در زیرساخت های قدیمی خود ادغام کنند. این پلتفرم از ارزهای فیات و ارزهای رمزپایه پشتیبانی می کند و چندین عملکرد از جمله حواله، پرداخت، لویالیتی و مدیریت خزانه داری را ارائه می دهد.

این مشارکت جدید نقطه عطف دیگری در همکاری Tech Mahindra و Quantoz است زیرا این شرکت ها قبلاً در پرداخت دیجیتال مبتنی بر بلاک چین همکاری داشتند. هنری د یونگ (Henri de Jong)، مدیر ارشد توسعه تجارت Quantoz در این باره عنوان کرد: “ما مشتاقانه منتظر ارائه راه حل خود برای مشتریان جدید ایالات متحده همراه با Tech Mahindra هستیم زیرا قبلاً در پروژه های دیگر نیز با موفقیت همکاری کرده ایم.”