سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

گزارش ها نشان می‌دهند که استیبل کوین های تتر به‌طور کامل پشتیبانی می‌شوند

شرکت پشتیبان بزرگ ترین استیبل کوین جهان، گزارشی را با هدف نشان دادن “تعهد شفافیت” برای روشن کردن اینکه آیا از ذخایر Tether به طور کامل پشتیبانی می شود یا خیر، افشا کرد. Tether Holdings Limited “نظر اطمینان” خود را که توسط یک شرکت حسابرسی مستقر در جزایر کیمن منتشر کرد.

طبق این بیانیه، Tether Holdings Limited اظهار داشت که از توکن های USDT “همیشه به طور کامل پشتیبانی شده است.” این گزارش در ۲۶ مارس ۲۰۲۱ توسط مور کیمن (Moore Cayman) امضا شد و در ۲۸ فوریه ۲۰۲۱ “در ساعت ۱۱:۵۹ PM به وقت محلی” تنظیم شد.

طبق گزارش این حسابدار، کل دارایی های تلفیقی حداقل ۳۵،۲۷۶،۳۲۷،۱۵۶ دلار است که طبق گفته Tether Holdings Limited ، از کل مبلغ مورد نیاز برای بازخرید توکن ها بیشتر است. در این گزارش آمده است:

کل بدهی های تلفیقی بالغ بر ۳۵،۱۵۴،۷۸۶،۸۰۶ دلار است که ۳۵،۱۱۱،۹۶۶،۸۵۷ دلار آن مربوط به توکن های دیجیتال صادر شده است. دارایی های تلفیقی این گروه بیش از بدهی های تلفیقی آن است.

با این حال، مور کیمن دو دادخواست مدنی را که این هلدینگ در حال حاضر با آن روبرو است را برجسته کرد، اما “هیچ گونه مسئولیت احتمالی در رابطه با این دادرسی ها را بر عهده نگرفته است.”

همراه با این گزارش، Tether Holdings Limited نظریه ای در رابطه با یافته ها صادر کرد و اظهار داشت:

از Tether همیشه به طور کامل پشتیبانی شده است و اطمینانی را که امروز ایجاد کرده ایم، بار دیگر این نظر را تأیید می کند. از آنجا که رشد Tether در بازار به کسب و کار ما اعتبار می دهد، ما علاقه عموم را در این مورد درک می کنیم و خوشحالیم که این گواهی را به عنوان بخشی از تعهد مداوم خود برای شفافیت به اشتراک می گذاریم.

همچنین، گزارش این حسابدار با اشاره به توکن طلای tether (XAUT) تصریح کرد که یافته های او فقط براساس USDT است، زیرا XAUT “در حیطه تضمین وی نبوده است و بر این اساس، او هیچ نظری را در این زمینه ارائه نمی دهند.

در پایان گفتنی است که طبق داده های Market.Bitcoin.com و در زمان نگارش این مطلب، ارزش بازار برای خرید تتر در حدود ۴۰٫۸۲ میلیارد دلار است که بیش از ۳۲٫۷۰ میلیارد دلار در ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافته است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location