video thumb

گلدمن ساکس در حال آماده سازی برای ارائه بیت کوین به مشتریان

گفته های یکی از مدیران ارشد اجرایی گلدمن ساکس حاکی از آن است که دارایی های دیجیتال در سه ماهه دوم سال جاری در دسترس سرمایه گذاران گلدمن ساکس خواهد بود. بر اساس این گزارش، بیت کوین (BTC) و برخی از آلت کوین ها به زودی در دسترس مشتریان گلدمن ساکس قرار خواهد گرفت.

مری ریچ (Mary Rich)، رئیس جهانی دارایی های دیجیتال بخش مدیریت ثروت خصوصی این بانک در مصاحبه با CNBC برنامه های این بانک برای ارائه دارایی های دیجیتال به سرمایه گذاران را تأیید کرده است.

مدیر گلدمن ساکس: دسترسی به ارزهای دیجیتال در کوتاه مدت انجام می شود

این اقدام، گلدمن را به دومین وام دهنده بززرگ تبدیل خواهد کرد که دنیای ارزهای رمزپایه را به روی مشتریان خود باز می کند و هفته ها پس از اقدام پیشگامانه مورگان استنلی انجام می شود.

CNBC به نقل از ریچ عنوان کرد که ما در حال همکاری نزدیک با تیم های مختلف این شرکت هستیم تا راه های ارائه دسترسی متفکرانه و مناسب به اکوسیستم را برای مشتریان مدیریت ثروت خصوصی بررسی کنیم و این همان چیزی است که انتظار داریم در کوتاه مدت ارائه دهیم. “

اقدام مورگان استنلی قرار است در ماه آوریل آغاز شود، در حالی که این اقدام گلدمن در سه ماهه دوم اتفاق می افتد. هر دو بانک این امکان را دارند که سرمایه های جدید زیادی را از طریق مشارکت در صندوق های متمرکز بر ارز رمزپایه به اکوسیستم بیت کوین وارد کنند.

در ادامه، ریچ مسئله تقاضا را به عنوان نیروی محرکه تصمیم گلدمن برجسته کرد.

وی  همچنین در ادامه اظهار داشت: “تعداد زیادی مشتری وجود دارد كه به این دارایی به عنوان یک پوشش ریسک در برابر تورم ب نگاه می كنند و دورنمای کلان سال گذشته قطعاً در این امر نقش داشته است.” وی در ادامه افزود:

“همچنین تعداد زیادی مشتری وجود دارد که احساس می کنند ما از طرق مختلف به دنبال یک اینترنت جدید هستیم و به دنبال راه هایی برای شرکت در این فضا هستند.”

مانند بسیاری از بانک های بزرگ، گلدمن امسال به بیت کوین روی آورده است و از یک سازمان بدبین به یک پدیده تبدیل شده است – به طور محسوس در تضاد با بانک های مرکزی از جمله فدرال رزرو ایالات متحده.

آنتونی پمپلیانو، یکی از بنیان گذاران مورگان کریک دیجیتال اظهار داشت: “در نهایت آنها مجبور به ارائه خدمات بیت کوین به همه خواهند بود.”

BTC / USD پس از سقوط فورا افزایش می یابد

قیمت بیت کوین به این اخبار واکنش نشان داد و روز چهارشنبه پس از یک سقوط ۲۰۰۰ دلاری در عرض چند دقیقه، از سطح ۵۸۰۰۰ دلار عبور کرد.

خرید و فروش ارز دیجیتال ، قیمت خرید تتر ، قیمت خرید اتریوم ، قیمت خرید بیت کوین