سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

رئیس بانک مرکزی اروپا: صدور یوروی دیجیتال ممکن است چهار سال طول بکشد

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که لاگارد عنوان کرده که بانک مرکزی اروپا تصمیم خواهد گرفت که تا اواسط سال ۲۰۲۱ با برنامه آزمایشی یوروی دیجیتال را ادامه دهد یا خیر. در صورتی که اتحادیه اروپا تصمیم به انتشار یک ارز دیجیتال بانک مرکزی داشته باشد دست یابی به آن ممکن است مدتی طول بکشد.

کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا در مصاحبه با تلویزیون بلومبرگ، در مورد روند تصمیم گیری پیچیده ای که این بانک آینده یورو دیجیتال را تعیین خواهد کرد، صحبت کرد. بانک مرکزی اروپا به زودی تحلیل هشت هزار پاسخ دریافتی از روند مشاوره یوروی دیجیتال را منتشر خواهد کرد. وی اظهار داشت: “این امر به پارلمان اروپا كه یكی از بازیگران اصلی و همچنین كمیسیون و شورایی است كه ما با آن كار می كنیم، ابلاغ خواهد شد.”

بر اساس این مشاوره، در کنار کار پارلمانی، شورای حاکمیت بانک مرکزی اروپا تصمیم خواهد گرفت که آیا این موسسه آزمایش خود را با ارز دیجیتال بانک مرکزی تا اواسط سال ۲۰۲۱ آغاز کند یا خیر.

لاگارد اظهار داشت که به دنبال مرحله آزمایش اولیه، این شورا پس از آن شش ماه یا یک سال ارزیابی می کند که آیا یوروی دیجیتال را راه اندازی می کند.

“کل این روند – بیایید در مورد آن واقع بین باشیم – از نظر من چهار سال دیگر طول خواهد کشید، شاید کمی بیشتر. اما من امیدوارم که بتوانیم ظرف چهار سال آن را به پایان برسانیم.” وی در ادامه افزود:

“چرا این یک کار فنی و همچنین یک تغییر اساسی است زیرا ما باید اطمینان حاصل کنیم که آن را به درستی انجام می دهیم. ما این را مدیون اروپایی ها هستیم، آنها باید احساس امنیت و سلامت کنند. آنها باید بدانند که معادل اسکناس دیجیتال مورد حمایت بانک مرکزی را در دست دارند. ما باید تضمین کنیم که قرار نیست هیچ سیستمی را بشکنیم، بلکه می خواهیم این سیستم را ارتقا دهیم. “

لاگارد همچنین اشاره کرد که برخی از واسطه های مالی در مورد راه اندازی ارز دیجیتال بانک مرکزی از سوی بانک مرکزی اروپا ابراز نگرانی کرده اند. وی گفت که این واسطه ها با اکوسیستم جدید و همچنین پول نقد به فعالیت ادامه می دهند که “همچنان در دسترس خواهد بود.”

همانطور که قبلاً توسط کوین تلگراف گزارش شده بو ، بانک مرکزی اروپا یک مشاوره عمومی درباره یوروی دیجیتال را در اکتبر سال ۲۰۲۰ آغاز کرد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location