سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

منتقد بیت کوین روسی: روبل دیجیتال “برترین نوع پول” است

آناتولی آکساکوف (Anatoly Aksakov) از دومای دولتی روسیه پیش بینی کرده که روبل دیجیتال تا سال ۲۰۲۳ یا ۲۰۲۴ به بخشی جدایی ناپذیر از شهرک های ملی تبدیل خواهد شد. آناتولی آکساکوف، رئیس کمیته دومای دولتی روسیه در بازارهای مالی بر این باور است که ارز دیجیتال هنوز راه اندازی نشده این کشور، “برترین نوع پول” است.

آکساکوف در مصاحبه خود با رسانه دولتی RT با ابراز خوش بینی در مورد ارز دیجیتال بانک مرکزی روسیه پیش بینی کرد که یک روبل دیجیتال طی دو یا سه سال به بخشی جدایی ناپذیر از تسویه حساب های ملی تبدیل شود.

آكساكف عنوان کرد كه بانك مرکزی روسيه انتظار دارد كه تا پايان سال ۲۰۲۱ نمونه اوليه روبل ديجيتال را نهايي كند و قصد دارد نقشه راه توسعه این ارز دیجیتال را در آينده ای نزديك صادر كند. وی اظهار داشت: “یک روبل دیجیتال برترین نوع پول در این مرحله است” وی عنوان کرد که این ارز در واقع همان “روبل است، اما در شکل دیجیتال.”

آكساكوف، منتقد اصلی ارزهای رمزپایه ای مانند بیت کوین (BTC) تأكید كرد كه یك روبل دیجیتال در مقایسه با ارزهای رمزپایه، حداقل خطر را در پی دارد زیرا از طرف بانك مركزی منتشر می شود.

آكساكف همچنین عنوان کرد كه روسیه در آینده ای نزدیك به تدریج از دلار آمریكا برای تسویه حساب استفاده نخواهد کرد. وی خاطرنشان کرد که تعدادی از کشورها مانند چین، هند و روسیه اقداماتی را برای افزایش حضور خود در اقتصاد جهانی انجام داده اند. آكساكوف اظهار داشت که با این حال، هنوز برای دوری كامل از دلار زود است.

بانک مرکزی روسیه رسماً برنامه های ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) خود را در اواخر سال ۲۰۲۰ با صدور مقاله مشاوره درباره توسعه روبل دیجیتال در اکتبر گذشته اعلام کرد. علی رغم هشدار انجمن بانک های روسیه در مورد تقلب و خطرات امنیتی مدل های پیشنهادی روبل دیجیتال در ژانویه، الکسی زابوتکین (Alexey Zabotkin)، معاون رئیس بانک مرکزی روسیه عنوان کرد که هدف این بانک آغاز طرح آزمایشی ارز دیجیتال بانک مرکزی در اوایل سال ۲۰۲۲ است.

خرید و فروش ارز دیجیتال ، قیمت خرید تتر ، قیمت خرید اتریوم ، قیمت خرید بیت کوین

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location