سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

PayPal به مشتریان آمریکایی خود اجازه پرداخت ارزهای رمزپایه را می‌دهد

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که رئیس و مدیرعامل پی پال ( PayPal ) تأیید کرده که این پلتفرم یک سرویس پرداخت اجرا خواهد کرد که از کارمزد تراکنش هایی که برای خریدهای خود از ارز رمزپایه استفاده کرده اند، چشم پوشی می کند.

رئیس و مدیرعامل شرکت پی پال پیش از اعلام بیانیه رسمی عنوان کرد که غول پرداخت آنلاین پی پال شروع به پذیرش ارز رمزپایه به عنوان وسیله مبادله در میلیون ها فروشگاه جهانی خود می کند.

اخبار مربوط به تصمیم شایعه پی پال برای پذیرش ارزهای رمزپایه در اوایل ۳۰ مارس منتشر شد. بعدها، دن شولمن (Dan Schulman)، مدیرعامل این شرکت به رویترز عنوان کرد که شایعات مطرح شده صحت دارند و بیانیه رسمی به زودی منتشر خواهد شد.

انتظار می رود این سیستم جدید دارای یک سرویس پرداخت ارز رمزپایه باشد که در آن کاربران می توانند با استفاده از کوین های ذخیره شده خود، هزینه کالاها و خدمات را در فروشگاه های تایید شده پرداخت کنند. طبق گزارشات، پس از انتقال کوین ها در زمان فروش، فروشگاه ها مستقیماً پول معادل آن را به صورت ارز فیات دریافت می کنند.

انتظار می رود که این سرویس پرداخت در هنگام راه اندازی برای هر چهار ارز رمزپایه پشتیبانی شده PayPal که شامل بیت کوین (BTC)، اتر (ETH)، لایت کوین (LTC) و بیت کوین کش (BCH) می شوند، در دسترس باشد. مشتریانی که با ارزهای رمزپایه پرداخت خود را انجام می دهند، در خریدهای خود هیچ کارمزد تراکنشی متحمل نخواهند شد و فقط یک کوین در هر خرید قابل استفاده است.

شولمن در رابطه با این اقدام عنوان کرد: “ما فکر می کنیم این یک نقطه است که ارزهای رمزپایه از یک کلاس دارایی که آن را خریداری کرده، آن را نگه داری کرده و یا می فروشید به یک منبع بودجه قانونی برای انجام تراکنش های در دنیای واقعی با میلیون ها تاجر تبدیل شوند.”

در اکتبر سال ۲۰۲۰، هنگامی که برای اولین بار قصد پی پال برای ورود به فضای ارزهای رمزپایه اعلام شد، مایک نووگراتز، مدیرعامل Galaxy Digital این خبر را بزرگ ‌ترین خبر سال برای فضای ارزهای رمزپایه توصیف کرد. گفتنی است که پی پال در اوایل ماه مارس، هنگامی که شرکت امنیتی دارایی های دیجیتال Curv را در معامله ای به ارزش ۲۰۰ میلیون دلار خریداری کرد، به صنعت ارزهای رمزپایه ورود کرد.

لازم به ذکر است که اخبار پی پال تنها ۲۴ ساعت پس از اعلام ویزا مبنی بر استفاده از سیستم پرداخت جدید با استفاده از استیبل کوین ها بر روی بلاک چین اتریوم منتشر می شود. این طرح آزمایشی با مشارکت بازرگانانی روبرو خواهد شد که تراکنش های فیات مشتریان را با استفاده از استیبل کوین USDC تسویه خواهند کرد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location