video thumb

شرکت های آفریقای جنوبی دارایی های نقدی خود را به بیت کوین تبدیل می کنند

گزارش های جدیدی که از آفریقای جنوبی در حال انتشار است، نشان می دهد که شرکت های خصوصی در حال تبدیل بخشی از دارایی های نقدی خود به بیت کوین هستند زیرا می خواهند از دارایی های خود در برابر کاهش ارزش پول محافظت کنند. بر اساس یک گزارش، یک شرکت متخصص نرم افزار متن باز به نام LSD Open ، می تواند اولین شرکت آفریقای جنوبی باشد که پس از کسب ۱۳۴۰۰۰ دلار بیت کوین، اقدام جسورانه ای را انجام داده است.

فلسفه بیت کوین

همانطور که یک گزارش محلی توضیح می دهد، LSD Open این خرید را در دو تراکنش جداگانه به اتمام رسانده و برای هر بیت کوین به طور متوسط چیزی بیش از ۳۴۲۰۰ دلار پرداخت شده است. در زمان نگارش این مقاله، ارزش دارایی های LSD Open’s BTC “طی چند هفته” تقریبا ۷۰٪ رشد کرده بود. در عیین حال، این گزارش همچنین نشان می دهد که خرید بیت کوین BSD LSD Open توسط Bitfund ، یک صرافی محلی ارز رمزپایه صورت گرفته است.

استفان لسیکنیک (Stefan Lesicnik)، مدیرعامل LSD Open توضیح می دهد که چگونه ویژگی های بیت کوین با فلسفه شرکت او مطابقت دارد. لسیکنیک در ایه باره عنوان کرد:

چشم انداز ما این است که دید جهان را بازتر کنیم و بیت کوین از فلسفه ما در مورد اعتقادمان به اینکه چگونه دنیا بهتر عمل می کند، پشتیبانی می کند.

مدیرعامل این شرکت اضافه می کند که به نظر می رسد کار در فضای متن باز “بسیاری از علاقه مندان به ارز رمزپایه را جذب می کند چرا که ماهیت غیرمتمرکز و باز ارزهای رمزپایه برای آنها جذاب است.” در عین حال، لسیکنیک عنوان می کند که LSD Open نیز در “طیف گسترده ای از اکوسیستم، از جمله راه اندازی و نگهداری نودهای کامل بیت کوین” نقش دارد.

شرکت های بیشتری قصد خرید ارزهای رمزپایه را دارند

در عین حال، در همان گزارش به نقل از دین جوفه (Dean Joffe)، بنیان گذار Bitfund آمده است که چگونه سازمان او “به هفت یا هشت شرکت آفریقای جنوبی در خرید ارزهای رمزپایه کمک کرده است – عمدتا بیت کوین و استیبل کوین هایی مانند USDC.” جوفه همچنین اضافه می کند که شرکت وی در حال حاضر “در حال بحث و گفتگو با دو شرکت ذکر شده در بورس سهام ژوهانسبورگ در مورد انجام کاری مشابه برای آنهاست.”

با این حال، در این گزارش آمده است که این شرکت ها “هنوز هیچ خرید ارز رمزپایه ای را انجام نداده اند.”

خرید و فروش ارز دیجیتال ، قیمت خرید تتر ، قیمت خرید اتریوم ، قیمت خرید بیت کوین