video thumb

افزایش شدید تقاضای Filecoin در طی سه ماه گذشته!

بر اساس گزارش های منتشر شده، Filecoin ، پروژه ذخیره سازی غیرمتمرکز که توسط Protocol Labs طراحی شده و بر روی فایل سیستم بین سیاره ای (IPFS) ساخته شده است، طی ۹۰ روز گذشته با تقاضای زیادی روبرو شده است. طی هفته گذشته، این دارایی دیجیتال ۶۱٪ رشد داشته است، در حالی که تعدادی دیگر از ارزهای رمزپایه با کاهش همراه بوده اند. در زمان انتشار این مطلب، Filecoin با قیمت ۱۲۷ دلار در هر واحد معامله می شود و ارزش بازار آن ۷٫۵۴ میلیارد دلار می باشد. آمار ۳۰ روزه قیمت این ارز رمزپایه نیز نشان می دهد کهfilecoin (FIL) نیز بیش از ۲۷۰ درصد رشد داشته است.

هدف از ایجاد پروژه Filecoin این است كه افراد بتوانند داده های خود را کرده كنند و سرویس های اصلی ابری مانند آمازون و Cloudflare را غیر متمرکز كنند. این پروژه در سال ۲۰۱۷ با هیاهوی زیادی آغاز شد و در مدت زمان ۳۰ دقیقه بیش از ۲۰۰ میلیون دلار درآمد کسب کرد. با افزایش تدریجی هیاهوی تبلیغاتی، در تاریخ ۲۷ مارس، تیم Filecoin اعلام کرد که ماینرهای FIL و ماینرهای Livepeer می توانند با یکدیگر همکاری کنند. استخراج Filecoin با تقاضا روبرو شده است و اخیراً غول سخت افزار کامپیوتر مستقر در شنژن یعنی شرکت فناوری Xinyuan در ماینرهای Filecoin سرمایه گذاری کرده است.

بازنویسی برخی از شرایط ارز رمزپایه برای راضی نگه داشتن دولت چین

پریشو گارگ (Priyeshu Garg)، خبرنگار منطقه ای توضیح داد که فناوری Xinyuan “حدود ۵۸۰ میلیون یوان یا چیزی بیش از ۸۹ میلیون دلار” سرمایه گذاری کرده است. گزارش دیگری از AI Express بیان می کند که شرکت مستقر در شنژن در ۱۵ مارس ۲۰۲۱ قرارداد فروش امضا کرده است. و به گفته کالین وو (Colin Wu)، خبرنگار محلی که به نام “وو بلاک چین” نیز شناخته می شود، Xinyuan Technology عمدا تصمیم گرفته تا برخی اصطلاحات ارز رمزپایه را در اعلامیه خود به زبان نیاورد.

سرمایه گذاری Xinyuan Technology در ماینرهای filecoin از همکاری با یک شرکت الکترونیکی مستقر در Jiangxi به نام Sesumg ناشی می شود. بر اساس گزارش پریشو گارگ “Sesumg [500 واحد محاسبات و ۱۰۰ واحد تجهیزات ذخیره سازی را به شرکت ارسال خواهد کرد.”

لازم به ذکر است که تقاضای اخیر Filecoin از اعلامیه اخیر Grayscale Investments نیز نشات می گیرد که در اعلامیه اس از راه اندازی پنج تراست جدید با filecoin (FIL) خبر داد. از زمان انتشار اعلامیه Grayscale ، قیمت های بازار FIL بسیار افزایش یافته است.