video thumb

Crypto.com عضو اصلی شبکه Visa می شود

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که پلتفرم صرافی ارز رمزپایه و صادر کننده کارت Crypto.com با ویزا (Visa) همکاری کرده و قصد دارد اولین وام های فیات را ارائه دهد. بر اساس این گزارش ها، Crypto.com آخرین صرافی ارز رمزپایه و سرویس پرداخت ارز رمزپایه است که به شبکه ویزا پیوسته است.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی صادر شده در روز چهارشنبه، Crypto.com همکاری گسترده ای با غول پرداخت کارت اعتباری / بدهی انجام داده است که شامل عضویت اصلی در شبکه ویزا در استرالیا می شود.

به عنوان بخشی از این بیانیه مطبوعاتی، Crypto.com نشان داد که همکاری با ویزا در راستای تلاش های این شرکت برای گسترش دسترسی کارت ویزا ارز رمزپایه خود بوده است. کارت ویزای Crypto.com در حال حاضر در بیش از ۳۰ کشور در سراسر جهان از جمله ایالات متحده، کانادا و همچنین کشورهایی در اروپا و آسیا و اقیانوسیه مورد استفاده قرار می گیرد.

Crypto.com قصد دارد صدور مستقیم کارت ویزای خود را در این کشور آغاز کند و این شرکت عنوان می کند که از حضور خود در استرالیا برای نفوذ بیشتر در بازار برای خدمات کارت خود در سراسر جهان استفاده خواهد کرد.

گفته می شود Crypto.com جدا از محصول کارت ویزای فیزیکی، صدور کارت های مجازی در اروپا را نیز آغاز خواهد کرد.

Kris Marszalek، مدیرعامل Crypto.com در مورد مشارکت ویزا اظهار داشت:

“امضای مشارکت جهانی با ویزا و تبدیل شدن به یک از اعضای ای شرکت پرداخت دیجیتال، تعهد ما را برای تسریع انتقال جهان به ارز رمزپایه تأیید می کند.”

به عنوان بخشی از این اطلاعیه رسمی، این شرکت همچنین اعلام کرد که برنامه وام های فیات خود را با نام ” Spending Power” ارائه می دهد. با این محصول جدید، دارندگان کارت ویزای Crypto.com می توانند از موجودی ارز رمزپایه در کیف پول خود به عنوان وثیقه وام استفاده کنند و ارز فیات را در پلتفرم های معاملاتی که از پرداخت ویزا پشتیبانی می کنند، خرج کنند.

در پایان لازم به ذکر است که در اوایل ماه مارس، Crypto.com یک صندوق سرمایه گذاری ارز رمزپایه ۲۰۰ میلیون دلاری برای حمایت از استارتاپ های این صنعت راه اندازی کرد. Crypto.com همچنین از تیم مسابقات فرمول یک استون مارتین حمایت مالی می کند.