سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

پذیرش بیت کوین و ارز رمزپایه توسط بزرگ‌ترین سالن سینمای تایلند

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که Major Cineplex Group، بزرگ ترین اپراتور سینماهای تایلند، برخی از مشتریان خود را قادر به خرید بلیط با استفاده از ارزهای رمزپایه مانند بیت کوین (BTC) کرده است. براساس گزارش آژانس خبری محلی Siam Rath، Major Cineplex در اقدامی برای حمایت از نوآوری و فناوری های جدید، از آغاز طرح آزمایشی پرداخت ارز رمزایه خود خبر داده است.

به منظور ارائه یک گزینه پرداخت جدید، این شرکت با صرافی ارز رمزپایه محلی Zipmex و استارتاپ پرداخت دیجیتال RapidZ همکاری کرده است.

Major Cineplex درتاریخ ۴ مارس در سالن سینما Major Cineplex Ratchayothin بانکوک برای اولین بار این ویژگی را ارائه داد و به مشتریان امکان خرید بلیط با بیت کوین از طریق RapidZ را با اسکن کد QR فراهم کرد. Major Cineplex پیش بینی می کند تا پایان سال ۲۰۲۱ طرح آزمایشی را به ۳۹ سالن سینمای دیگر خود در سراسر بانکوک گسترش دهد.

ظاهراً این اتفاق برای اولین بار در تاریخ است که سالن سینمای تایلند، ارز رمزپایه را به عنوان پرداخت قبول می کند.

ناروت جیسانانونگ (Narut Jiansanong)، سخنگوی Major Cineplex عنوان کرد که این طرح جدید قصد دارد مشتری های بیشتری را برای سرمایه گذاری در ارز رمزپایه جذب کند. وی اظهار داشت: در حال حاضر تخمین زده می شود تایلند حداکثر ۱ میلیون دارنده بیت کوین داشته باشد که ۲٪ از کل جمعیت بزرگسال کشور را تشکیل می دهد.

در اواسط ماه فوریه، کمیسیون بورس و اوراق بهادار تایلند پیشنهاد کرد شرایط خاصی را برای افرادی که مایل به سرمایه گذاری در ارز رمزپایه هستند، اتخاذ کند، طبق گزارشات، این کمیسیون قصد دارد درآمد سرمایه گذاران را به حداقل ۳۳۲۵۰ دلار در سال برساند. بعداً به نظر می رسید که این مرجع از برخی الزامات پیشنهادی خود عقب نشینی کرده و اظهار داشته است که پیشنهادات اولیه آن برای ارزیابی احساسات سرمایه گذاران بوده است.

خرید و فروش ارز دیجیتال ، قیمت خرید تتر ، قیمت خرید اتریوم ، قیمت خرید بیت کوین

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location