سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

صرافی کوین بیس حدود ۱۱ درصد از کل دارایی‌های دیجیتال را در اختیار دارد

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که سرویس کاستدی صرافی بزرگ آمریکایی کوین بیس اکنون بیش از ۱۰٪ از کل سرمایه دارایی دیجیتال را کنترل می کند. جمع آوری کننده داده های ارز رمزپایه Messari گزارش داده است که مقدار دارایی های دیجیتال ذخیره شده در کاستدی  صرافی ارز رمزپایه کوین بیس در سه ماهه آخر سال ۲۰۲۰ افزایش یافته است.

Messari Crypto نشان داده است که در پایان سال گذشته، ۱۱ درصد از کل سرمایه بازار ارز رمزپایه توسط کاستدی کوین بیس نگهداری می شده است. گفتنی است که کوین بیس خدمات کاستدی بیش از ۹۰ دارایی دیجیتال را ارائه می دهد که تقریبا نیمی از آن در این صرافی قابل معامله است.

ارزش دارایی های نگهداری شده توسط کوین بیس در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ تقریباً ۹۰ میلیارد دلار افزایش یافته است، زیرا سرمایه ارز رمزپایه ترکیبی بیش از دو برابر شده و ارزش آن در سال ۲۰۲۱ به ۷۸۰ میلیارد دلار رسیده است. Messari عنوان کرد:

صرافی کوین بیس حدود ۱۱ درصد از کل دارایی های دیجیتال را در اختیار دارد

با وجود طیف گسترده ای از دارایی های پشتیبانی شده توسط Coinbase Custody ، Messari دریافت که بیت کوین و اتریوم ۸۳ درصد از ارز رمزپایه موجود در کوین بیس را تشکیل می دهند.

در حالی که بیت کوین به طور مداوم ۷۰٪ از دارایی های نگهداری شده توسط کوین بیس را در طول ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ در تشکیل داده است، در همین مدت حجم اتریوم از ۹٪ به ۱۳٪ افزایش یافته است.

این یافته ها در گزارشی که توسط میرا کریستانتو (Mira Christanto)، محقق Messari گردآوری شده منتشر شده است.

کریستانتو گزارش داد که ۹۵٪ از درآمد معاملات کوین بیس از مشتریان خرده فروشی به دست آمده است که ۳۰ برابر بیشتر از مشتریان نهادی پرداخت می کنند. وی همچنین ارزیابی پیش از عرضه IPO را در ۷٪ از کل ارزش بازار ارز رمزپایه ذکر کرد که ارزش آن با توجه به ارزش بازار ۱٫۵۴ تریلیون دلاری حال حاضر این بخش، به ۱۰۷ میلیارد دلار می رسد.

طبق گزارش S-1 Coinbase که در تاریخ ۲۵ فوریه به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ارسال شد، این صرافی درآمد مستقیم ۱٫۱ میلیارد دلاری را در سال ۲۰۲۰ کسب کرد که بیشتر به واسطه کارمزدهای معاملاتی به دست آمده بود.

در پایان لازم به ذکر است که صرافی کوین بیس در یک پست وبلاگ برای مشتریان خود عنوان کرد که بیت کوین و سایر دارایی های دیجیتال سهم عمده ای از خزانه این شرکت را از زمان تأسیس در سال ۲۰۱۲ تا کنون تشکیل داده اند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version