سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

۲۰ ایده برای هدیه کریسمس به دوستداران دنیای ارزهای دیجیتال

کریسمس نزدیک است و تهیه یک هدیه مناسب برای دوستان و آشنایان به عنوان عیدی کمی سخت به نظر می‌رسد. شاید تهیه هدیه‌های مرتبط با خرید و فروش ارزهای دیجیتال برای دوستان عزیزتان یا حتی خودتان می‌تواند یک انتخاب هیجان‌انگیز باشد اما سوال اینجاست که چه هدایایی را می‌توان در این فهرست جای داد؟

کیف پول سخت‌افزاری

شاید کیف پول سخت‌افزاری یک ایده بکر نباشد اما مطمئنا ارزش فکر کردن را دارد. کیف ‌پول سخت‌افزاری نوع خاصی از کیف‌ پول ارزهای دیجیتال یا رمزنگاری شده است که کلیدهای خصوصی کاربران را در یک ابزار سخت‌افزاری ذخیره می‌کند. کیف‌پول های سخت‌افزاری امنیت بالاتر و بهتری را نسبت به کیف‌پول های نرم‌افزاری در موارد دزدی و یا سرقت دارند. اگر شما از ارزهای رمزنگاری شده استفاده می‌کنید، این کیف‌پول ها تنها راه منطقی برای محافظت از پولتان تا زمان خرج‌کردن یا تا زمان رشد بعدی (HODL) است.

سه کیف‌پول که از جمله معروف‌ترین کیف‌پول سخت‌افزاری لجر نانو ایکس هستند شامل این موارد می‌باشند:

  •  Ledger Nano S: USD 99 به قیمت ۹۹ دلار آمریکا
  • TREZOR One به قیمت ۸۰ دلار آمریکا
  • Keepkey2200000 به قیمت ۱۲۹ آمریکا

کیف فارادی

کیف فارادی از همه لوازم الکترونیکی مانند تبلت، موبایل، کیف‌پول های اچ دی، مموری‌ها، ساعت‌های هوشمند و کلید فوب‌ها در برابر سیگنال‌های فرکانس رادیویی (مانند BT, WIFI, RFID, GPS, Keyfob) حفظ کرده و همچنین وسایل الکترونیکی شما را در برابر انفجار بمب‌های الکترومغناطیسی، جرقه‌های خورشیدی و نیز حمله بدافزارها محافظت می‌کند.

شما می‌توانید از این کیف‌ها را برای محافظت از موبایل، تبلت، کیف‌پول سخت‌افزاری و یا هر وسیله دیگری تهیه و استفاده کنید. قیمت این محصول بسته به اندازه و ویژگی‌های آن بین ۲۰ تا ۱۰۰ دلار است. قطعا به ندرت درباره این محصول شنیده اید!

همچنین بخوانید: ۲۰ ارز دیجیتال محبوب

کاسانود

کاسانود ترکیب محفوظ از خطا و یا شکست  فول‌ نود و لایتنینگ‌ نود با قابلیت پیکربندی خودکار (plug-n-play) است. این ابزار به راحتی وصل می‌شود، با بلاک چین همگام‌سازی می‌شود و و می‌تواند به شما در پرداخت‌های سریع کمک کند. این ابزارها به طور خودکار پیکربندی می‌شود، از پیش همگام‌سازی می‌شود، به راحتی تنظیم شده و قابل استفاده هستند. این وسیله برای پرداخت‌های سریع در بیت‌ کوین طراحی شده و نیازی به برنامه‌نویسی ندارد.

اگرچه قیمت این وسیله نسبتا بالاست (حدود ۳۰۰ دلار)، یک هدیه بسیار خوب برای کسانی است که می‌خواهند معاملات بیت‌کوین را تجربه کنند.

سخت‌ افزار ماینینگ

سخت‌ افزار ماینینگ را می‌توان ابزاری با تکنولوژی بالا دانست اما کسانی که آشنایی فنی قوی ندارند نیز می‌توانند از آن استفاده کنند و جای نگرانی نیست. به عنوان مثال در نوامبر، شرکت Coinbase با نرم‌افزار Coinmine در بین دیگر سرمایه‌گذاران از راه‌اندازی تکنولوژی‌ها و استارت‌آپ های رمزنگاری حمایت کرد و  Coinmine One را  با قیمت ۷۹۹ دلار آمریکا معرفی کرد که قابلیت ماینینگ ارزهای رمزنگاری شده را داراست. با این حال شرکت تأکیدکرد که این ابزار صرفا یک ماینر نیست بلکه یک ابزار رمزنگاری عمومی است که فقط شامل پردازنده گرافیکی (GPU) ماینر است و چیزی که امروز خریداری می‌کنید، چیزی نیست که در آینده خواهید داشت. در هر دو حالت، ماینینگ ارزهای رمزنگاری شده با این وسیله تجارت پرسودی در بازار امروز به نظر نمی‌رسد. امیدواریم در کریسمس پیش رو، این باکس‌های رمزنگاری شده زیبا برای صاحبانش ارزشمندتر شود.

تلفن همراه مبتنی بر بلاک چین

فارغ از این که شرکت تولید‌کننده این تلفن همراه اچ تی سی (HTC) باشد یا سیرین لبز (Sirin Labs)، این ابزار می‌تواند یک کیف‌پول سرد به حساب بیایدکه امنیت بالاتری داشته و ویژگی‌های منحصر به فردی مبتنی بر تکنولوژی بلاک چین دارد. این نوع تلفن همراه به عنوان یک هدیه برای افراد علاقه‌مند به ارزهای دیجیتال و بلاک‌ چین، انتخابی عالیست. این گوشی تلفن همراه می‌تواند علاوه بر ذخیره ارز، این امکان را برای علاقه‌مندان فراهم آورد تا قیمت‌ها را به کمک اپلیکیشن‌های غیر متمرکز و به صورت مستمر دنبال کنند و بتوانند از طریق موبایل پرداخت رمزنگاری شده داشته باشند. به نظر بهتر از این نمی‌شود!

فارغ از این که شما کدام مدل تلفن همره را تهیه می‌کنید، قیمت این محصول در نمونه‌های موجود حدود ۱۰۰۰ دلار آمریکا برآورد شده است. سال آینده گوشی ایکس فون (XPhone) از شرکت پاندی ایکس (Pundi X) نیز به این لیست اضافه خواهد شد چرا که هدف‌گذاری این شرکت، ارائه این محصول در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۹ می‌باشد.

بلاک‌ چین جیبی

برای کسانی که شوخ هستند و در عین حال پول زیادی برای خرج ندارند، زنجیره کلید جیبی می‌تواند یک هدیه عالی باشد. این وسیله نه تنها علائم بلاک چین را به معنای واقعی کلمه دربر می‌گیرد، بلکه دیدن آن می‌تواند نقطه‌ای برای شروع مکالمه و مذاکره باشد چرا که دوستان شما زمانی که شما درباره بلاک‌ها و هش‌ها و چگونگی عملکرد الگوریتم اس‌ اچ‌ ای-۲۵۶ (SHA256) صحبت می‌کنید، تحت تأثیر قرار می‌گیرند.

آثار هنری مربوط به کریپتو

هنرهای مربوط به کریپتو می‌تواند حال و هوای ارزهای دیجیتال را به اتاق شما بیاورد. بنابراین اگر شما می‌خواهید رنگ سایفرپانکی خود را (Cypherpunk) نشان دهید، می‌توانید یک نقاشی با مضمون این نشانه‌ها را به دوستتان هدیه کنید. این هدیه نیز می‌تواند جرقه‌ای برای شروع یک گفتگو درباره ارزهای دیجیتال باشد و به همین دلیل کسانی که این نوع نقاشی را مشاهده می‌کنند می‌دانند موضوع اصلی مذاکره چه خواهد بود.

تنگ و دولیوان

گاهی اوقات، دوست شما یک روز طولانی داشته و می‌خواهد استراحت کند. این که بخواهد یک آب‌پرتقال بنوشد یا یک شیک خوشمزه میل کند، مهم نیست. مهم این است که این تنگ با دو لیوان به او یادآوری می‌کند تا قیمت ارزها را بررسی کند و شاید یک لیوان دیگر خودش را مهمان کند!

دوره آشنایی با ارزهای رمزنگاری‌شده

آیا شما دوستی دارید که واقعا علاقه‌مند به دانستن بیشتر راجب ارزهای دیجیتال یا رمزنگاری‌ شده باشد؟ به او یک دوره یا مشاوره ارزهای دیجیتال هدیه دهید! در این صورت شما کسی را دارید که موقع چک کردن قیمت‌ها در کوتاه‌ترین زمان با شما همراه باشد. شما می‌توانید از یادگیری مبانی سرمایه‌گذاری در عرضه اولیه سکه (ICO)، هرچیزی را به صورت آنلاین یا به صورت مشاوره در این حوزه یاد بگیرید.

ژاکت زشت کریسمس!

بیایید واقع‌بین باشیم! کریسمس بدون یک ژاکت زشت، کریسمس نمی‌شود! ژاکت مورد علاقه ما این است که روی آن نوشته شده  “Ho Ho HODL”! عبارتی که شاید بسیاری کاملا با آن موافق باشند. این ژاکت به قیمت ۳۰ دلار آمریکا عرضه شده و خریدار می‌تواند رنگ آن را انتخاب و یا حتی دیگر ژاکت‌های مشابه و مرتبط با کریپتو را تهیه کند.

لباس یکسره کودک

آیا از آشنایان شما کسی هست که در آستانه بچه دار شدن باشد یا بچه داشته باشد؟ حتی اگر شما فقط بخواهید این لباس یکسره را تهیه و برای نوزاد احتمالیتان در آینده نگهداری کنید، می‌توانید یک خرید بسیار ارزان و جذاب را تجربه کنید. این نوع لباس‌ها نیز مانند آثار هنری می‌توانند شروع‌کننده صحبت و مکالمه باشند. به عنوان مثال، آشنایان شما با دیدن این لباس از شما می‌پرسند کریپتو چیست؟! و بحث از آنجا آغاز می‌شود. قیمت این محصول حدود ۱۴ دلار آمریکاست.

بیت‌ کوین Vault

آیا دوست شما نگرانی زیادی نسبت به امنیت ارزهایش دارد؟ شما می‌توانید با این کیف‌پول یک لایه امنیتی بیشتر به او هدیه دهید. همچنین می‌توانید از این محصول برای محافظت از کیف‌پول کاغذیتان و یا هر برگه ارزشمند دیگری استفاده کنید. این وسیله از یک قفل با رمز حرفی یا ترکیبی با ۵ کاراکتر تشکیل می‌شود که شما در آن باید کلمه مخفی و یا کاراکترهای ترکیبی را برای باز‌شدن محفظه وارد نمایید. قیمت این محصول ۵۲ دلار آمریکاست.

وایت‌ پیپر بیت‌ کوین

وایت‌ پیپر نیز در دنیای ارزهای دیجیتال یک ابزار کارآمد تلقی می‌شود و می‌تواند یک هدیه مفید برای دوست‌داران این عرصه باشد. اگر شما دوست یا عضوی از خانواده دارید که در این تکنولوژی حضور دارد، می‌توانید به آنها وایت‌پیپر بیت‌ کوین را هدیه دهید تا به طور مداوم به آنها موارد مرتبط را یادآوری کند. شما می‌توانید وایت‌ پیپر خود را نیزطراحی کرده و پرینت بگیرید و یا آن را با قیمت ۷۹ دلار آمریکا تهیه کنید.

خودکار کریپتو

این خودکار که در آپریل امسال معرفی شد، ابزاری است که افرادی با طبقه اجتماعی مرفه به آن نیاز دارند و هدیه ای بسیار ارزشمند برای کسانی است که پول زیادی برای خرج کردن دارند. واقعا برای تهیه این خودکار پول زیادی لازم است. حداقل مبلغی که باید برای یکی از این خودکارها  پرداخت کنید حدود ۱۲۵۰ یورو است که حدود ۱۴۲۰ دلار آمریکاست.

ماگ بیت‌ کوین

اگر قیمت خودکار برایتان غیرقابل تصور است، می‌توانید از ماگ بیت‌ کوین استفاده کنید. در این ماگ وقتی که مایع گرم به تصویر بیت‌ کوین برخورد می‌کند، باعث تغییر رنگ تصویر می‌شود. قیمت این محصول ۱۷٫۹۰ دلار است و می‌توان آن را با بیت‌ کوین نیز خریداری کرد.

کریپتوکیتیز

داشتن یک کیتی کوچک برای خودتان بر روی بلاک‌ چین می‌تواند جالب باشد! اگر شما اتریوم داشته باشید می‌توانید کریپتوکیتی را با قیمت‌های مختلف خریداری کنید. زمانی که شما آن را تهیه کردید، می‌توانید به افراد دیگر نیز هدیه دهید. کریپتوکیتی همچنین می‌تواند به شما کمک کند تا ببینید ژنتیک چگونه کار می‌کند! اگر تمایلی به توصیف خودتان برای دیگران داشته باشید، می‌توانید از این وسیله به عنوان یک ابزاری برای یادگیری استفاده کنید.

کریپتوکیتی فیزیکی

آیا دوست شما کریپتوکیتی دارد؟ آیا به این کریپتوکیتی علاقه‌مند است؟ شما می‌توانید این گربه را به یک کیتی فیزیکی تبدیل کنید و نوع فیزیکی آن را به عنوان یک هدیه به دوستتان تقدیم کنید. قیمت این محصول ۲۸ دلار است.

قلک شانس گربه کریپتو

حالا که هنوز بحثمان بر روی گربه‌هاست، باید بگویم که یک مجسمه ژاپنی به نام maneki-neko وجود دارد که یک طلسم گربه‌ مانند با یک پای بلند است و گفته می‌شود می‌تواند برای صاحبش شانس بیاورد. زمانی که شما در بازار پرنوسان ارزهای رمزنگاری‌شده فعالیت می‌کنید، شانس دقیقا چیزی است که به آن احتیاج دارید و علاوه بر این، می‌توانید به کمک این گربه کمی پول نیز ذخیره کنید. به همین دلیل شما می‌توانید یک گربه کریپتو دوقلو خریداری کنید و به کمک آن کمی فیات (fiat)ذخیره نمایید! قیمت این محصول ۱۹ دلار است.

لامبورگینی

یک ایده نه چندان بکر دیگر برای افراد ثروتمند شاید لامبورگینی باشد! این خودرو بیشترین طرفدار را در بین افرادی دارد که علاقه‌مند به ارزهای رمزنگاری شده هستند. با توجه به اینکه بازار در حال سقوط است و لامبورگینی دور دسترس تر از قبل به نظر نمی‌رسد، تهیه آن برای کسی که دوستش دارید می‌تواند مناسب باشد البته اگر بخواهید مبلغی معادل ۲۰۰۰۰۰ دلار آمریکا را برای ارزان‌ترین ورژن آن خرج کنید، آیا برای ما نیز یکی از آنها را تهیه می‌کنید؟!

ارز دیجیتال

شاید بهترین پیشنهاد در بین این پیشنهادات برای کسی که به ارزهای دیجیتال علاقه‌مند است، ارز رمزنگاری شده بیشتر باشد. به سادگی می‌توانید هرمقدار از ارزی که دوست دارید را برای آنان ارسال کنید و برای این کار نیز باید تحقیق کنید تا ارز مناسب را انتخاب کنید. این یک انتخاب عالی برای کهنه‌کاران و تازه‌کاران است. این هدیه مانند هدیه‌های پولی سنتی است با این تفاوت که در این هدیه، پول نقد پرداخت نشده و ارز دیجیتال هدیه داده می‌شود. بهترین نکته اش هم این است که شما هرچقدر بخواهید می‌توانید خرج کنید!

صرافی ارز دیجیتال سرمایکس

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location