سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

وارن بافت هند می‌خواهد تا قانون‌گذاران بیت کوین را ممنوع کنند

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که یک میلیاردر هندی به نام Rakesh Jhunjhunwala که گاهی اوقات به عنوان وارن بافت هند نیز شناخته می شود، می گوید که دولت باید بیت کوین را ممنوع کند. این سرمایه گذار میلیاردر که ارز رمزپایه را “سفته بازی” می خواند، اظهار داشت که هرگز بیت کوین نمی خرد.

Rakesh Jhunjhunwala فکر می کند دولت هند باید بیت کوین را تحریم کند

Rakesh Jhunjhunwala معتقد است که دولت هند باید وارد عمل شود و بیت کوین را تحریم کند. Jhunjhunwala که در حال حاضر سبد سرمایه گذاری خود را به عنوان شریک در شرکت مدیریت دارایی Rare Enterprises مدیریت می کند، گاهی به عنوان “وارن بافت هند” و “پادشاه بازار گاوی” شناخته می شود.

Jhunjhunwala عنوان می کند:

من فکر می کنم قانون گذاران باید وارد عمل شوند و بیت کوین را تحریم کنند. و آنها باید روی روپیه دیجیتال تمرکز کنند.

دولت هند در حال برنامه ریزی برای معرفی لایحه ارز رمزپایه در جلسه فعلی پارلمان است. این لایحه چارچوبی نظارتی را برای روپیه دیجیتال که توسط بانک مرکزی، (RBI) صادر می شود، فراهم می کند اما همه ارزهای رمزپایه خصوصی را ممنوع می کند. وزارت دارایی اخیراً تأیید کرد که این لایحه در حال نهایی شدن است و به زودی برای تصویب به کابینه ارائه می شود.

در عین حال، قیمت بیت کوین طی ماه های اخیر به شدت افزایش یافته اما از چند روز گذشته شروع به کاهش کرده است. در زمان نوشتن این مطلب، قیمت بیت کوین ۵۰،۶۳۰ دلار است که طبق اطلاعات Bitcoin.Bitcoin.com بیش از ۷۳ درصد از ابتدای سال تاکنون افزایش یافته است.

اتحادیه اینترنت و موبایل هند (IAMAI) هفته گذشته تأکید کرد که ارزهای رمزپایه و روپیه دیجیتال می توانند با هم وجود داشته باشند و بانک مرکزی برای راه اندازی روپیه دیجیتال نیازی به ممنوعیت بیت کوین ندارد.

این انجمن توضیح می دهد که “وجود و استفاده از دارایی های دیجیتال توسط مصرف کنندگان هندی، دامنه وسیعی را برای کارآفرینان هندی برای صدور چنین ارزهایی باز می کند و به احتمال زیاد هندی هایی که ۱۵٪ از خریداران جهانی را تشکیل می دهند، دارایی دیجیتال هندی را ترجیح می دهند. “

Jhunjhunwala همچنین در ادامه عنوان کرد که وی هیچ گاه بیت کوین نخواهد خرید.

خرید و فروش ارز دیجیتال ، قیمت خرید تتر ، قیمت خرید اتریوم ، قیمت خرید بیت کوین

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location