سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

Nvidia بهره‌وری استخراج اتر را با استفاده از GPU های خود ۵۰٪ کاهش می‌دهد

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که انویدیا (Nvidia) اعلام کرده با استفاده از طیف وسیعی از واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) جدید، بهره وری استخراج اتریوم یا هر ارز رمزپایه دیگری را محدود می کند.

در یک پست وبلاگی که چندی پیش منتشر شد، این سازنده سخت افزار آمریکایی عنوان کرد که این محدودیت ابتدا در کارت جدید Geforce RTX 3060 خود قرار دارد که قرار است در تاریخ ۲۵ فوریه عرضه شود.

انویدیا عنوان کرد که درایورهای این نرم افزار جدید GPU برای شناسایی ویژگی های خاص الگوریتم استخراج اتر (ETH) و محدود کردن میزان هش یا کارایی استخراج ارز رمزپایه به حدود ۵۰٪ طراحی شده اند.

با این حال، Itpro گزارش داد که “این نرم افزار کارایی تمام فعالیت های استخراج ارز رمزپایه را محدود نمی کند،” این محدود کننده فقط زمانی فعال می شود که پردازش ها از Dagger Hashimoto یا الگوریتم های یا Ethash مانند استفاده کنند.

این شرکت امیدوار است که این محدودیت خرید کارت های گرافیک بازی محور را برای عملیات های بزرگ استخراج اتریوم اعمال شود . ETH یکی از معدود کوین هایی است که همچنان می توان با استفاده از کارت های گرافیک استخراج کرد.

گزارش شده است که پردازنده های گرافیکی که عمدتا در کنسول های بازی ویدیویی استفاده می شوند، به دلیل احتکار توسط ماینرهای ETH ، محدودیت های تولید و مشکلات زنجیره تامین ناشی از همه گیری کووید ۱۹ با کمبود روبرو بوده اند، در نتیجه قیمت ها افزایش یافته است.

انویدیا اعلام کرد: “ما در مورد ویژگی های جدید بازی، معماری جدید، بازی های جدید و فن آوری وسواس داریم. ما GPU های Geforce را برای گیمرها طراحی کرده ایم و گیمرها به دنبال موارد بیشتری هستند. ”

با این حال، انویدیا عنوان کرد که قصد دارد GPU هایی را تولید کند که به طور خاص ماینرهای اتریوم موسوم به پردازشگر استخراج ارز رمزپایه (CMP) را هدف قرار می دهند. طبق گفته این پردازنده جدید استخراج که قرار است در ماه مارس منتشر شود، آنها “کار گرافیکی انجام نمی دهد” و “مشخصات مورد نیاز GPU Geforce را برآورده نمی کند و بنابراین در دسترس بودن GPU های Geforce برای گیمرها تاثیری نخواهد داشت.”

این شرکت اظهار داشت که CMP “فاقد خروجی نمایشگر است و باعث می شود جریان هوا در هنگام استخراج بهبود یابد، بنابراین می توان آنها را با چگالی بیشتری بسته بندی کرد.” این شرکت توضیح داد که CMP ها همچنین دارای فرکانس و ولتاژ پیک کمتری هستند که باعث بهبود کارایی انرژی استخراج می شود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location