سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

راه‌اندازی یک خزانه‌داری اختصاصی به‌منظور سرمایه‌گذاری بر روی بیت کوین توسط BCB Group

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که شرکت ارز رمزپایه BCB Group مستقر در انگلیس در تلاش است تا با راه اندازی خزانه داری اختصاصی راهی به شرکت های بزرگ ارائه دهد که بتوانند بیت کوین را در ترازنامه خود قرار دهند.

گفتنی است که BCB Group، یک شرکت خدمات مالی دیجیتال جهانی است که با راه اندازی یک سرویس اختصاصی برای پیمایش ارزهای رمزپایه مانند بیت کوین (BTC) در حال برنامه ریزی برای کمک به شرکت های بزرگ است.

بر اساس اعلامیه BCB Group، این گروه، BCB Treasury را راه اندازی کرده است، سرویس جدیدی که برای ادارات خزانه داری شرکت ها طراحی شده است که به دنبال مشارکت در Bitcoin a la Tesla می باشند.

این سرویس جدید با هدف ارائه یک راه حل خاص امکان دسترسی به مدیریت خزانه داری را برای شرکت هایی که مایل به سرمایه گذاری بر روی بیت کوین و سایر دارایی های دیجیتال هستند، فراهم می کند. در این اطلاعیه آمده است که با استفاده از BCB Treasury ، مدیران می توانند یک استراتژی خزانه داری متمرکز بر بیت کوین را وارد، نگهداری، مدیریت و گزارش کنند.

الیور فون لندزبرگ-سدی (Oliver von Landsberg-Sadie)، بنیان گذار و مدیرعامل BCB Group عنوان کرد که راه اندازی BCB Treasury در پاسخ به تقاضای فزاینده ناشی از حرکت های اخیر شرکت هایی مانند MicroStrategy و Tesla برای سرمایه گذاری بر روی بیت کوین شکل گرفته است. این مدیر اجرایی اظهار داشت که بسیاری از شرکت ها به دنبال سرمایه گذاری در ارز رمزپایه به منظور پوشش ریسک در برابر ارزهای فیات ضعیف هستند. وی در این باره عنوان کرد:

“ما شاهد برخی سیگنال های قدرتمند هستیم که شرکت ها را به سمت دارایی های دیجیتالی جذب می کنند، از جمله کاهش ارزش پول های ذخیره به واسطه سطح بی سابقه ای از عرضه پول توسط بانک مرکزی.”

لازم به ذکر است که سال گذشته، BCB Payments هسته تجارت BCB Group تأییدیه قانونی را از سازمان رفتار مالی انگلیس دریافت کرد.

BCB Group که دفتر مرکزی آن در لندن واقع شده است، یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات پرداخت ارز رمزپایه در اروپاست که به برخی از بزرگ ترین شرکت های ارز رمزپایه در جهان مانند Coinbase ، Gemini ، Galaxy Digital ، Bitstamp و Kraken خدمت ارائه می دهد. در اوایل فوریه، این شرکت مدیر عامل سابق Coinbase انگلستان یعنی Zeeshan Feroz را به عنوان مشاور منصوب كرد.

خرید و فروش ارز دیجیتال ، قیمت خرید تتر ، قیمت خرید اتریوم ، قیمت خرید بیت کوین

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location