video thumb

تنظیم واحد ارز رمزپایه برای ارائه خدمات بیت کوین توسط قدیمی‌ترین بانک آمریکا

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که بانک BNY Mellon، یک واحد دارایی دیجیتال ایجاد کرده است. این بانک که قدیمی ترین بانک در ایالات متحده است، قصد دارد بیت کوین و سایر ارزهای رمزپایه را جهت نگهداری، انتقال و انتشار به مشتریان خود دهد. هدف این بانک این است که در نهایت با ارزهای رمزپایه مانند سایر دارایی ها رفتار کند.

BNY Mellon وارد صنعت ارز رمزپایه می شود

قدیمی ترین بانک ایالات متحده یعنی BNY Mellon اعلام کرد کهتشکیل واحد دارایی های دیجیتال سازمانی جدید که توسعه راه حل ها و توانایی ها را تسریع می کند به مشتریان در رفع نیازهای در حال رشد و تکامل مربوط به رشد دارایی های دیجیتال، از جمله ارزهای رمزپایه کمک می کند.

BNY Mellon یک شرکت سرمایه گذاری جهانی با حضور در ۳۵ کشور است. طبق وب سایت خود، از ۳۱ دسامبر سال ۲۰۲۰ ، این بانک ۴۱۱٫۱ تریلیون دلار دارایی تحت کاستدی و / یا اداره و ۲٫۲ تریلیون دلار دارایی تحت مدیریت داشته است.

رومن رگلمن (Roman Regelman)، یکی از مدیران اجرایی این بانک عنوان کرد که: “BNY Mellon مفتخر است که اولین بانک جهانی باشد که برنامه های خود را برای ارائه خدمات یکپارچه برای دارایی های دیجیتال اعلام کرده است.” “وی افزود: ما انتظار داریم که در آینده این قابلیت های ابتکاری و شکل دهنده صنعت را ارائه دهیم.”

خرید و فروش ارز دیجیتال ، قیمت خرید تتر ، قیمت خرید اتریوم ، قیمت خرید بیت کوین

این تیم توسط مایک دمیسی (Mike Demissie)، رئیس راه حل های پیشرفته در BNY Mellon هدایت خواهد شد. وی در این باره اظهار داشت:

واحد دارایی های دیجیتال در نظر دارد زیرساختی ایمن برای انتقال، نگهداری و صدور دارایی های دیجیتال ارائه دهد.

کارولین باتلر (Caroline Butler)، رئیس کاستدی BNY Mellon عنوان کرد: “امکان استفاده از دارایی های دیجیتال برای تغییر آینده کاستدی بسیار مهم است.” “توانایی های دارایی دیجیتال ما باید به تکامل صنعت صنعت مالی از جمله حق کاستدی، مدیریت وثیقه، صدور، مدیریت سرمایه گذاری و سایر بخش ها کمک کند.”

در حالی که در اعلامیه رسمی این بانک ذکر نشده است که از کدام ارزهای رمزپایه پشتیبانی می شود، وال استریت ژورنال گزارش داد که این بانک به نمایندگی از مشتریان خود امر نگهداری، انتقال و صدور بیت کوین و سایر ارزهای رمزپایه را ارائه می دهد.” این بانک همچنین قصد دارد در نهایت با ارزهای دیجیتال نیز مانند سایر دارایی ها رفتار کند.

رگلمن توضیح داد كه “دارایی های دیجیتال در حال تبدیل شدن به بخشی از امور اصلی هستند” وخاطرنشان كرد: “تا كنون، این مدیران مالی مجبور بوده اند از متولیان جداگانه ای برای دارایی های دیجیتال خود استفاده كنند.”