video thumb

دن ناتان: ایالات متحده اجازه نخواهد داد که شرکت‌ها بیت کوین را جایگزین دلار کنند

دن ناتان (Dan Nathan) بنیان گذار Risk Reversal Advisors می گوید که دولت ایالات متحده اجازه نخواهد داد شرکت هایی مانند Elon Musk’s Tesla دلار را با بیت کوین جایگزین کنند. آنها “اجازه نمی دهند دلار از ارز ذخیره جهانی دور شود” چرا که اگر شرکت های بزرگ در ترازنامه های خود دلار را با بیت کوین جایگزین کنند، این اتفاق می افتد.

رئیس Risk Reversal Advisors می گوید، دولت ایالات متحده اجازه نمی دهد بیت کوین جایگزین دلار شود

دن ناتان هفته گذشته در مصاحبه ای با CNBC دیدگاه خود درباره آینده بیت کوین را ارائه داد. اظهارات وی به دنبال خبر سرمایه گذاری ۱٫۵ میلیارد دلاری الان ماسک بر روی بیت کوین و برنامه ریزی برای اجازه دادن به ارز رمزپایه به عنوان نوعی پرداخت برای محصولاتش در آینده نزدیک بود.

خرید و فروش ارز دیجیتال ، قیمت خرید تتر ، قیمت خرید اتریوم ، قیمت خرید بیت کوین

ناتان مدیر Risk Reversal Advisors است که خدمات مشاوره ای را به بانک های سرمایه گذاری، مشاوران سرمایه گذاری و شرکت های خصوصی ارائه می دهد. وی اواخر دهه ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰ را به عنوان معامله گر معاملات اختیار و سهام در شرکت های صندوق های سرمایه گذاری SAC ، Exis ، Cheyne Capital و در گروه مشتقات سهام Merrill Lynch.گذراند.

ناتان بیان کرد که “خزانه داری آمریكا و دولت آمریكا” اجازه نمی دهند “این شركت بیت کوین را با دلار جایگزین کند. وقتی از ناتان پرسیده شد که قانون گذاران برای جلوگیری از قرار دادن بیت کوین در ترازنامه خود توسط بنگاه های اقتصادی چه کاری می توانند انجام دهند، وی گفت:

ما قبلاً چنین چیزی را دیده ایم و تا با آن حدودی آن آشننایی داریم. بنیان گذار Risk Reversal Advisors عنوان کرد، من به شما می گویم که آنها اجازه ندارند که دلار را از یک ارز ذخیره جهانی دور کنند و تأکید کرد که این اقدام به طور موثری از طریق شرکت های جایگزین کننده دلار با بیت کوین اتفاق می افتد.

ناتان با بیان اینکه در حال حاضر، ما کمی در حالت سرخوشی به سر می بریم، افزود که تسلا و بیت کوین “دو دارایی خطرناک هستند که در شش ماه گذشته بیش از یک تریلیون دلار سود کسب کرده اند.

وی همچنین اظهار نظر کرد: “همه این افراد که برای هر دوی اینها مبالغ هنگفتی درآمد کسب می کنند، می فهمند که باید نوعی جاذبه وجود داشته باشد که در مقطعی به وجود بیاید و این دو با هم ترکیب شوند، من فکر می کنم اگر اینها هر دو با هم شروع به پایین آمدن کنند، وضعیت بسیار دشواری به وجود خواهد آمد و تأثیری که در بازارهای ارز، بازارهای مالی و موارد دیگر مشاهده خواهیم کرد، می تواند عالی باشد که در حال حاضر هیچ کس در مورد آن صحبت نمی کند.

به دنبال سرمایه گذاری تسلا بر روی بیت کوین، تحلیلگران پیش بینی می كنند كه سایر شركت ها نیز همین كار را انجام دهند و بیت کوین را در ترازنامه خود قرار خواهند داد. Twitter Inc قبلاً عنوان کرده است كه هم به افزودن بیت کوین به عنوان ذخیره نقدی و هم به پرداخت حقوق به كارمندان و فروشندگان در ارز رمزپایه توجه كرده است.