video thumb

ارائه خدمات کاستدی بیت کوین توسط قدیمی‌ترین بانک آمریکا

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که بانک New York Mellon، قدیمی ترین بانک آمریکا از برنامه های خود برای نگهداری، انتقال و انتشار بیت کوین (BTC) و سایر ارزهای رمزپایه به عنوان مدیر دارایی از طرف مشتریان خود خبر داده است.

گفته می شود انگیزه اصلی برای اتخاذ این تصمیم از سوی سرمایه گذاران نهادی در بحبوحه بازار گاوی۲۰۲۱ این کلاس دارایی ایجاد شده است.

همانطور که وال استریت ژورنال متذکر می شود، BNY Mellon اولین بانک در امور مالی سنتی نیست که دارایی های دیجیتال را در مورد پذیرش قرار می دهد چرا که شرکت Fidelity Investments مدت هاست که در این فضا وارد شده است حضور دارند. با این حال این بانک، اولین بانک کاستدی ملی است که متعهد به معرفی کاستدی ارز رمزپایه برای مشتریان خود در کوتاه مدت یعنی “در اواخر امسال” است.

WSJ عنوان کرده است که رومن رگلمن (Roman Regelman)، مدیر اجرایی خدمات دارایی و تجارت دیجیتال این بانک عنوان کرده است که دارایی های دیجیتال در حال دریافت یک پذیرش عمده هستند.

بر اساس این گزارش، BNY Mellon قصد دارد ارزهای رمزپایه را با استفاده از یک پلتفرم که اکنون در نسخه نمونه اولیه قرار دارد، مدیریت کند که برای اداره منابع سنتی مانند خزانه داری و سهام نیز استفاده خواهد شد.

خرید و فروش ارز دیجیتال ، قیمت خرید تتر ، قیمت خرید اتریوم ، قیمت خرید بیت کوین

همچنین BNY Mellon محدودیتی برای آماده بودن برای نگهداری انواع ارزهای رمزپایه اعمال نکرده است. گزارش شده است که یک تیم اختصاصی از مدیران بانک به سرپرستی مایک دمیسی (Mike Demissie)، وظیفه نظارت بر ادغام کاستدی و مدیریت ارزهای رمزپایه را در کلیه کسب و کارهای این بانک را بر عهده داشته است.

در پاین گفتنی است؛ در حالی که BNY Mellon در حال پیشبرد برنامه های خود می باشد، با این وجود رگلمن پیش بینی می کند که ادغام کامل دارایی های دیجیتال در زیرساخت های بانکی سنتی سه تا پنج سال دیگر به طول می انجامد.