سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

افزایش دو برابری حجم روزانه قرارداهای اختیار معامله بیت کوین کش در Bit.com

در پایان ژانویه، شرکت تابعه و پیشرو مشتقات ماتریکسپورت یعنی Bit.com از معرفی قراردادهای معاملات اختیار و سواپ های دائمی بیت کوین کش خبر داد. از آن زمان تاکنون هر روز حجم روزانه این قراردادها بیش از حد انتظارات بوده است.

در طی چند سال گذشته، تعدادی از صرافی های مشتقات در حال لوریج قراردادهای آتی بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) بوده اند. به دنبال این موضوع، قراردادهای اختیار معامله. سواپ های دائمی نیز بر روی این دارایی های دیجیتال صورت گرفته است. بسیاری تصور می کنند که راه اندازی قراردادهای آتی مبتنی بر اتریوم در بازار مشتقات پیشرو که توسط CME Group اداره می شود، باعث افزایش قیمت اتر شده است.

این صرافی آورده است که به تازگی، Bit.com اعلام کرده است که این تیم در نظر دارد قراردادهای اختیار معامله و سواپ های دائمی مبتنی بر بیت کوین کش (BCH) را اضافه کند. Bit.com خاطرنشان کرد که بازارهای مشتقات این روزها تحت سلطه بیت کوین و اتریوم است، اما بیتکوین کش یک دارایی دیجیتال است که توسط موسسات شناخته می شود.

قرارداد اختیار معامله یکی از معدود محصولاتی است که هر دو طرف معامله می توانند از آن درآمد کسب کنند – به لطف این واقعیت که متصدیان معمولاً آن را به صورت ایستا مدیریت می کنند در حالی که سازندگان آن را به صورت پویا مدیریت می کنند.

این دقیقاً همان چیزی است که اخیراً در مورد محصول قراردادهای اختیار معامله بیت کوین کش می شنویم!

تعداد تاجران بیت کوین کش نقد نیز تقریبا با تعداد تاجران بیت کوین برابر است و اخیراً معاملات روزانه بیت کوین کش با نرخ معاملات ۲۴ ساعته بیت کوین برابر شده است. علاوه بر این، با افزایش کارمزدهای معاملات اتریوم و بیت کوین، کاربران ارز رمزپایه در مورد این واقعیت که کارمزدهای بیت کوین کش برای هر انتقال کمتر از یک پنی آمریکاست ، آسوده خاطر می شوند.

به دنبال راه اندازی معاملات و قراردادهای اختیار معامله مبتنی بر بیت کوین کش، دانیل یان (Daniel Yan)، مدیر ارشد مالی Matrixport و Bit.com توضیح داد که تقاضا برای قراردادهای اختیار بیت کوین کش قابل توجه است. دانیل یان در توییتی نوشت: روز دوشنبه قراردادهای آتی بیت کوین کش راه اندازی شد. روز سه شنبه حجم ۲۴ ساعته قراردادهای آتی بیت کوین کش ۲۰۰۰ معامله بود، روز چهارشنبه این میزان از ۴۰۰۰ فراتر رفت. روز پنجشنبه این میزان حجم ۸۰۰۰ معامله را شکست. روز جمعه نیز حجم معاملات قراردادهای آتی بیت کوین کش ۱۶،۰۰۰ مورد بود.

دانیل یان از Bit.com در ادامه عنوان کرد:

حجم معاملات بیت کوین کش هر روز در Bit.com. دو برابر می شود

در عین حال، طرفداران بیت کوین کش از شنیدن اینکه میزان قراردادهای اختیار معامله روزانه بیت کوین کش در Bit.com دو برابر شده است بسیار خوشحال شدند. یک موضوع خاص در مورد میزان قراردادهای اختیار معامله، یک پست در انجمن Reddit r / btc در طول آخر هفته بود.

یک کاربر در این خصوص عنوان کرد که این خبر یک خبر مثبت است، در حالی که یک دیگر از طرفداران بیت کوین کش عنوان کرد که این حرکت متوقف نخواهد شد. او اظهار داشت که این حرکت از بین نمی رود. سودمندی در حال افزایش است. تعداد کاربران نیز در حال افزایش است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location