سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

EY محصولات بلاک چین را در BSN چین به‌کارگیری می‌کند

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که EY برای توسعه به کارگیری بلاک چین در چین با پروژه های بزرگ بلاک چین مانند BSN و FISCO BCOS همکاری می کند. بر اساس این گزارش ها، ارنست و یانگ، یکی از بزرگ ترین شبکه های خدمات حرفه ای جهان در همکاری با پروژه های بزرگ بلاک چین محلی، خدمات بلاکچین خود را در چین گسترش می دهد.

طبق اعلامیه منتشر شده، EY محصولات بلاک چین خود را بر روی بلاک چین اتریوم و Blockchain Open Source به کارگیری خواهد کرد که توسط کنسرسیوم مالی Blockchain Shenzhen یا FISCO پشتیبانی می شود.

EY به طور خاص دو راه حل بلاک چین خود را طریق ابتکار بلاک چین ملی، شبکه خدمات مبتنی بر بلاک چین ارائه می دهد – EY Blockchain Analyzer و EY OpsChain – از. این پروپوزال ها برای کاربران در چین و همچنین در کل منطقه آسیا و اقیانوسیه EY در دسترس خواهد بود. EY OpsChain برای تعامل تجاری از طریق بلاک چین های عمومی و خصوصی طراحی شده است و اولین راه حل EY است که در BSN به کارگیری می شود.

براساس این اعلامیه، در دسترس بودن این سرویس منوط به تأیید مقررات خواهد بود. Yifan He ، مدیر اجرایی انجمن توسعه BSN ، در این باره به کوین تلگراف گفت که EY به تأیید مرکز اطلاعات دولتی چین احتیاج دارد. وی خاطرنشان کرد که اجرای نودهای زنجیره عمومی در چین مطابق با مقررات اداره فضای مجازی چین کاملاً قانونی نیست.

وی در ادامه افزود: “از آنجا كه EY بیشتر محصولات مرتبط را در چارچوب FISCO BCOS به کارگیری می كند، ما مدتی است كه برای انجام ادغام با هم كار می كنیم.”

پل برودی (Paul Brody)، رهبر EY Global Blockchain عنوان کرد که این پیشرفت جدید یک گام بزرگ رو به جلو در اتصال بزرگ ترین اقتصادهای جهان از طریق فناوری بلاک چین است. وی در این باره اظهار داشت:

“چین یکی از بزرگ ترین بازارهای فناوری بلاک چین در جهان است و این اولین قدم بزرگ سازمان EY در به کارگیری پلتفرم بلاک چین EY به صورت مقیاس پذیر است. با ارائه FISCO BCOS و اتریوم، متخصصان EY به مشتریان در سراسر چین و در سراسر منطقه آسیا و اقیانوسیه خدمت می کنند و این کاربران را به بلاک چین جهانی متصل می کنند. “

همانطور که قبلاً گزارش شده بود، FISCO BCOS یک پلت فرم بلاک چین متن باز و بدون سکه است که برای توسعه دهندگان خدمات مالی طراحی شده است. اعضای بنیان گذار این طرح شامل شرکت های بزرگ محلی چینی مانند WeBank ، Tencent Cloud ، Huawei و Shenzhen Securities Communication هستند. در سال ۲۰۱۹، FISCO BCOS به عنوان زیرساخت فناوری BSN انتخاب شد، یک ابتکار عمل دولتی با هدف کمک به مشاغل برای استقرار برنامه های مبتنی بر بلاک چین.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location