سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

طرح دادخواستی دیگر علیه ریپل و مدیر عامل آن

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که پرونده قضایی دیگری علیه Ripple Labs و برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، مدیرعامل آن تشکیل شده است. این دادخواست به دنبال شکایت پرونده کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) مبنی بر اینکه مسئولان این شرکتXRP را که به نظر این نهاد یک اوراق بهادار ثبت نشده است، به مبلغ بیش از ۱٫۳۸ میلیارد دلار فروخته اند.

در این دادخواست که روز دوشنبه در دادگاه منطقه ای فلوریدا تشکیل شد، ادعا شده است که “فروش توکن های ارز دیجیتال XRP به ساکنان فلوریدا” باعث نقض قوانین اوراق بهادار فلوریدا  می شود.

گفتنی است که در این دادخواست از Ripple Lab Inc ، XRP II LLC و گارلینگهاوس به عنوان متهمان نام برده شده است. گفته می شود آنها از سال ۲۰۱۳ “میلیون ها دلار (یا بیشتر)” توکن XRP ثبت نشده را در نهادهای فدرال یا فلوریدا را به فروش رسانده اند.

اخیراً، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) شکایتی را علیه Ripple Labs ، گارلینگهاوس و م کریستین لارسن (Christian Larsen)، یکی از بنیان گذاران آن مطرح کرد و ادعا کرد که آنها بیش از ۱۴٫۶ میلیارد واحد XRP را به قیمت حداقل ۱٫۳۸ میلیارد دلار فروخته اند. پس از دادخواست SEC ، چندین صرافی بزرگ ارز دیجیتال XRP را از لیست خارج کردند که از جملهآنها می توان به کوین بیس، بایننس، اوکی کوین و Blockchain.com. اشاره کرد. ریپل اصرار داشت که XRP یک اوراق بهادار نیست و قصد دارد با اتهامات SEC مبارزه کند.

تایلر تومی (yler Toomey)، از شاکیان عنوان کرد که او ۱۳۵ XRP را در تاریخ ۲۴ نوامبر سال ۲۰۲۰ یا حدوداً با قیمت ۹۷٫۸۰ دلار خریداری کرده و سپس این کوین ها را با ضرر فروخته است. در این دادخواست آمده است كه “این شاكي ۴۸٫۵۶ دلار ضرر از ۵۰٪ از سرمايه گذاري اوليه خود متحمل شده است. گرچه ضرر و زیان این شاکی اندک است، اما “او نماینده طبقه ای از کلیه اشخاص یا نهادها در ایالت فلوریداست که XRP را خریداری کرده اند.

لازم به ذکر است که تومی به دنبال جبران خسارت مالی از جمله هزینه های وكالت و هزینه های دادخواست برای خود و به نمایندگی از سایر اعضاست.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location