video thumb

برترین صرافی ارز دیجیتال برزیل از توسعه بین‌المللی خود خبر می‌دهد

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که صرافی ارز دیجیتال برزیلی Mercado Bitcoin، از توسعه منطقه ای خود خبر داده و از شیلی، مکزیک و آرژانتین به عنوان مقصد احتمالی خود نام برده است. بر اساس این گزارش ها، بزرگ ترین صرافی بیت کوین برزیل یعنی Mercado Bitcoin از برنامه خود برای گسترش در سراسر آمریکای لاتین خبر داده است.

رینالدو رابلو (Reinaldo Rabelo)، رئیس اجرایی این صرافی از شیلی ، مکزیک و آرژانتین به عنوان یکی از حوزه های قضایی که در ابتدا به آنجا گسترش می یابد، نام برد و “فرهنگ قانون گذاری” در این کشورها را با برزیل مورد مقایسه قرار داد.

طبق Useful Tulips، مکزیک در حال حاضر چهارمین کشور بزرگ آمریکای لاتین از نظر حجم معاملات همتا به همتای بیت کوین است و شیلی در رتبه پنجم و آرژانتین در رتبه هفتم قرار دارند. حجم بالای معاملات همتا به همتا نشان دهنده این است که تقاضای قابل توجهی از جانب معامله گران محلی وجود دارد که توسط پلتفرم های متمرکز برآورده نمی شود.

این اطلاعیه همراه با اخبار مربوط به یک دور سرمایه گذاری منتشر شده است که Mercado Bitcoin حدود ۳۸ میلیون دلار از شرکت های سرمایه گذاری خطر پذیر از جمله Parallax Ventures ، Evora Fund و Banco Plural جمع آوری کرده است.

Mercado Bitcoin برخی از این وجوه برای سرمایه گذاری در ارائه دهنده خدمات کاستدی قانونگذاری شده Bitrust استفاده خواهد کرد تا نیاز سرمایه گذاران نهادی را تأمین کند. این صرافی همچنین در کیف پول دیجیتال Meubank سرمایه گذاری خواهد کرد و به مشتریان امکان می دهد دارایی های دیجیتال، کالاهای قابل جمع آوری بازی و سایر دارایی های دیجیتال را ذخیره کنند.

هنگامی که اکوسیستم آن ادغام شد، Mercado Bitcoin قصد دارد با Rabelo به یکی از صرافی های برتر در سراسر جهان تبدیل شود. این صرافی عنوان کرده است:

“ما می خواهیم اکوسیستم ارز دیجیتال را در برزیل و بازاری مانند ایالات متحده توسعه دهیم. برای انجام این کار ما می خواهیم یکی از پنج صرافی بزرگ دیجیتال در جهان باشیم. ”

“هدف بلند مدت ما مشاركت در ساخت زیرساخت جدیدی برای بازار مالی مبتنی بر بلاك چین، قراردادهای هوشمند و دارایی های دیجیتال است.”

علی رغم اینکه این صرافی از نظر حجم در میان صرافی های برتر آمریکای لاتین قرار دارد – از زمان راه اندازی در سال ۲۰۱۳ میزبان بیش از ۳٫۷ میلیارد دلار معامله بوده است – این صرافی تقریباً به طور انحصاری در برزیل فعالیت داشته است. تعداد کاربران این پلتفرم در دو سال گذشته دو برابر شده است و از تقریباً یک میلیون کاربر به ۲٫۲ میلیون کاربر رسیده است.

گفتنی است؛ هدف این صرافی این است که تعداد کاربرانش از ۳ میلیون نفر فراتر رفته و تیم خود را از ۲۰۰ نفر به ۳۰۰ نفر در سال ۲۰۲۱ گسترش دهد.