سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

آسیا، تقریباً نیمی از معاملات ارز دیجیتال جهانی را در اختیار دارد

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که فعالیت ارز دیجیتال در آسیا برابر است با مجموع فعالیت های ایالات متحده و اروپا. تحقیقات انجام شده توسط Messari به بررسی فضای ارز دیجیتال آسیا پرداخته و نشان می دهد که این منطقه تقریبا نیمی از معاملات دارایی های دیجیتال را تشکیل می دهد و دارای شش شرکت از ده شرکت بزرگ ارز دیجیتال را در اختیار دارد.

این گزارش که توسط میرا کریستنتو (Mira Christanto)، به تحریر در آمده است، تأیید می کند که چین، ژاپن، کره، هنگ کنگ و سنگاپور رهبران بازار ارز دیجیتال هستند و سایر کشورهای آسیایی نیز پتانسیل گسترده ای برای مقیاس پذیری دارند. وی عنوان کرد:

“با در نظر گرفتن این نکته که ۶۰٪ جمعیت جهان در آسیا زندگی می کنند، شرکت های زیرساختی در سراسر جهان علاقه مندند که از این بازار در حال رشد استفاده کنند.”

این گزارش همچنین می افزاید: چین از نظر فعالیت نهنگ ها و تجارت نیز در این زمینه تسلط دارد:

“معاملات بزرگ تحت سلطه آسیای شرقی (عمدتا چین) قرار دارد و حدود۹۰٪ از معاملات بالای ۱۰،۰۰۰ دلار هستند. آسیای شرقی در مقایسه با آمریکای شمالی که تمرکز بیشتر بر دارایی های طولانی مدت بیت کوین دارد، تجارت کوتاه مدت بیشتری را با طیف گسترده تری از دارایی انجام می دهد.”

با استناد به داده های چینالیسیس، این گزارش اظهار داشت که طی ۱۲ ماه منتهی به ژوئن ۲۰۲۰ ، آسیا ۴۳٪ از فعالیت های ارز دیجیتال جهانی یا معاملات تقریباً ۳۰۰ میلیارد دلاری را به خود اختصاص داده است. فعالیت ارز دیجیتال در آسیا معادل ایالات متحده و اروپاست.

در طی روند صعودی اخیر بازار ارز دیجیتال، فروش های در طی معاملات آسیایی زیادی صورت گرفت که باعث ایجاد نظرات مختلفی در رسانه های اجتماعی ارز دیجیتال در مورد تأثیر این منطقه بر بازارها شد.

این گزارش نشان داد که از بین ۲۰ پروژه برتر، بیش از ۴۰٪ سرمایه بازار در آسیاست. شرکت های این منطقه ۹۴٪ از حجم قراردادهای آتی بیت کوین را در اختیار دارند. در این گزارش آمده است:

“تا پایان سال ۲۰۱۹، شش شرکت از ده شرکت برتر ارز دیجیتال در جهان در آسیا مستقر بودند.”

این شرکت ها Binance ، Bitmain ، Canaan ، Block.one ، Ebang و Liquid بودند – نیمی از آنها به طور مستقیم به استخراج بیت کوین می پردازند. در حال حاضر چین ۶۵٪ از نرخ هش بیت کوین را کنترل می کند، اما مالزی نیز به دلیل هزینه های برق مناسب، جزو این پنج کشور برتر شده است و ۴٫۳۳٪ از هش جهانی را تشکیل می دهد.

علی رغم فشارهای نظارتی مداوم از سوی دولت، چین خود را به عنوان یک مرکز بلاک چین قرار داده و قرار است اولین کشوری باشد که ارز دیجیتال بانک مرکزی را ارائه می دهد.

رسانه های اجتماعی ارز دیجیتال قطعاً متوجه تأثیر معامله گران چینی ویژه با پیش بینی تأثیر جشن سال نو قمری چینی شده اند. این می تواند باعث نوسانات شدید قیمت بیت کوین شود و بازارها قبلاً به دلیل تعطیلات زیاد تخلیه شده اند. در سال ۲۰۲۱، این جشن در ۱۲ فوریه رخ می دهد اما محدودیت های کووید ۱۹ ممکن است اثر آن را کاهش دهد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location