سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

عذرخواهی کوین بیس از مشتریان انگلیس و اتحادیه اروپا!

صرافی ارز دیجیتال کوین بیس بیانیه ای را منتشر کرد که در آن از مشتریان انگلیس و اتحادیه اروپا، به دلیل قطع شدن سیستم و ایجاد محدودیت های حساب، عذرخواهی می کند.

حجم زیاد ورودی مشتریان

طبق این عذرخواهی عمومی، این شرکت ارز دیجیتال مستقر در ایالات متحده عنوان کرد که مشتریان از هر دو منطقه با محدودیت های معاملاتی روبرو شده اند. با این حال، کوین بیس برای مسائل جهانی خود اقدام جدی انجام نداده است، آن هم دقیقاً زمانی که نوسانات و سرعت در بازارهای ارز دیجیتال در حال افزایش بود.

گفتنی است؛ کوین بیس روند صعودی بازار را که باعث شده تا تعداد قابل توجهی از مشتریان جدید به آن ورود پیدا کنند، نکوهش کرده است. علاوه بر این، کوین بیس ادعا می کند که این محیط قانونی در این شرایط کارآ نیست. این صرافی عنوان می کند:

تکمیل الزامات نظارتی به این معنی است که ما باید اطلاعات اضافی را از برخی از مشتریان خود جمع آوری کنیم، که به معنای اعمال محدودیت های موقتی بر روی حساب آنها هنگام درخواست این اطلاعات است.

اما این شرکت اعتراف کرد که آنها می توانند “یک کار بهتر در برقراری ارتباط” تعهدات و الزامات نظارتی به مشتریان خود انجام دهند. با این حال، آنها جزئیات کامل در مورد این موضوع را در بیانیه خود ارائه ندادند.

به عنوان اقدامات اضافی برای مقابله با این مشکلات، این صرافی ارز دیجیتال توضیح داد که آنها درخواست های اطلاعات مشتری معلق را در اولویت قرار می دهند. همچنین، کوین بیس اعلان ها و ایمیل های فشاری ارسال خواهد کرد و درخواست اطلاعات بیشتر را برای رفع سریع تر این محدودیت ها دارد.

یکی دیگر از تغییراتی که این شرکت ارائه داده است، امکان مجدد ویژگی منحصر به فرد برای مشتریان انگلستان است. این صرافی عنوان می کند:

ما ویژگی دیگری را فعال کرده ایم که به مشتریان انگلیس امکان می دهد تا ارز دیجیتال را مستقیماً به ارز فیات (پوند انگلیس / یورو) تبدیل کرده و به حساب های پی پال خود منتقل کنند.

پیشینه کوین بیس در مورد قطع شدن سیستم

قابلیت اطمینان سیستم کوین بیس اغلب در هنگام داغ شدن نوسانات بیت کوین (BTC) با مشکل روبرو می شود، به ویژه هنگامی که نوسانات به اوج خود می رسد.

در آخر هفته گذشته، پلتفرم معاملاتی کوین بیس در سانفرانسیسکو با “انتقال با تأخیر” روبرو شد. این پلتفرم در روز قبل از آن نیز از “انتقال با تاخیر و افزایش میزان خطا” رنج می برد.

در نمونه ای دیگری در روز دوشنبه، ویلی وو (Willy Woo)، یک تحلیلگر ارز دیجیتال در پستی در توئیتر درباره صرافی کوین بیس در سانفرانسیسکو اظهار داشت که “خریدهای کوین بیس تکمیل نمی شوند.” این مسئله این بار در زمان کاهش قیمت بیت کوین اتفاق افتاد.

مطابق پیج کوین بیس، در حالی که این پلتفرم به خوبی کار می کند، اما برخی از مشتریان در زمان تأیید شناسه تأخیر دارند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location