سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

Galaxy Digital واحد خدمات مالی برای ماینرها راه‌اندازی می‌کند

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که Galaxy Digital مایک نووگراتز در حال راه اندازی عملیات استخراج بیت کوین و ایجاد یک واحد تجاری جدید مختص به ارائه خدمات مالی به ماینرهاست.

Galaxy Digital که یک شرکت مدیریت مالی و سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال که توسط مایک نووگراتز تاسیس شده است، هدف خود را برای ایجاد یک موقعیت در بخش استخراج بیت کوین (BTC) تعیین کرده است.

پس از یک سال متنوع در ارائه محصولات و فعالیت های خود، این شرکت دو تلاش جدید در بخش استخراج بیت کوین برای سال ۲۰۲۱ اعلام کرده است. اولین پروژه یک واحد تجاری جدید خواهد بود که گلکسی آن را “یک پلتفرم خدمات مالی یک مرحله ای برای ماینرها” توصیف می کند. “

این واحد که Galaxy Digital Mining نامیده می شود، توسط آماندا فابیانو (Amanda Fabiano) که قبلاً مدیر استخراج در Fidelity Investments بود، هدایت می شود. گلکسی در یک تصویر کوتاه از سابقه خود در خدمات مالی به تجربه فابیانو در کار با اوراق بهادار غیر سنتی، تأمین مالی دارایی های واقعی، محصولات ساختاری، بانکداری سرمایه گذاری و مشاوره استراتژیک اشاره می کند.

خدمات Galaxy برای ماینرها، در آغاز شامل تجارت و مدیریت ریسک، سرمایه گذاری و وام دهی و همچنین مشاوره به شرکت هاست. کریس فرارو (Chris Ferraro)، یکی دیگر از روسای این شرکت درباره اینکه Galaxy Digital Mining در کجای نقشه راه این شرکت قرار دارد، عنوان کرد:

“ما فرصت های عمده ای را در تأمین مالی پروژه استخراج، تأمین مالی تجهیزات، امور مالی با پشتیبانی از دارایی دیجیتال و همچنین بهینه سازی سرمایه در گردش و راه حل های پوشش ریسک مشاهده می کنیم.”

در کنار خدمات امور مالی متمرکز بر ماینر، Galaxy Digital Mining همچنین یک عملیات استخراج اختصاصی بیت کوین ایجاد کرده و گزارش شده است که ریگ های خود را در یک مرکز داده شخص ثالث در ایالات متحده میزبانی می کند. فابیانو ادعا کرد که دو جنبه فعالیت این واحد، رایگان خواهد بود و اظهار داشت که “با استخراج خود، می توانیم نیازهای مالی ماینرها را عمیقا درک و حل کنیم.”

همانطور که قبلاً گزارش شده بود، Galaxy Digital در سال ۲۰۲۰ یک رشد چشمگیر را مشاهده کرد که منعکس کننده چشم انداز یک صنعت گسترده تر و نشانگر افزایش مشارکت سرمایه گذاران نهادی در ارز دیجیتال بود. گزارش سود سه ماهه سوم آن یک افزایش ۷۵ درصدی نسبت به سال گذشته را در حجم معاملات نشان می دهد که این امر به دلیل گسترش پایگاه، راه اندازی پلتفرم تجارت الکترونیکی و رشد معاملات مشتقات ارز دیجیتال آن است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location