سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

آناتولی آکساکوف: حباب بیت کوین دیر یا زود ظاهر می شود

آناتولی آکساکوف از دومای دولتی روسیه پیشنهاد کرد که حوزه های قضایی جهانی باید بیت کوین را به عنوان یک روش پرداخت ممنوع کنند. آناتولی آکساکوف، یکی از اعضای دومای دولتی روسیه، بلافاصله پس از رسیدن این ارز دیجیتال به ۴۰۰۰۰ دلار در ۱۴ ژانویه، موضع منفی خود را در مورد بیت کوین (BTC) تکرار کرد. آكساكف در مصاحبه ای با آژانس خبری محلی TASS استدلال كرد كه بیت کوین با هیچ چیز پشتیبانی نمی شود، بنابراین حباب بیت کوین آماده است كه دیر یا زود بتركد. وی دراین خصوص عنوان کرد:

“بیت کوین به عنوان یک ارز دیجیتال توسط هیچ چیز پشتیبانی نمی شود. این یک ارز خصوصی است و ارزش آن بر اساس اعتماد به سیستم داده مربوطه است. در این راستا، بیت کوین زمینه ای برای ایجاد حباب در بازار ارز دیجیتال فراهم می کند و من فکر می کنم این حباب باید دیر یا زود بترکد. “

آكساكف همچنین با اشاره به اینكه حوزه های قضایی جهانی احتمالاً باید آن را به عنوان یك روش پرداخت منع كنند، خواستار مقررات دقیق در مورد بیت کوین شد. گفتنی است که روسیه قبلاً پرداخت های ارز دیجیتال را از ۱ ژانویه ۲۰۲۱ ممنوع کرده است.

آكساكوف اظهار داشت، “لازم است كه همه راه های استفاده از بیت کوین برای تأمین مالی قاچاق مواد مخدر، عملیات تروریستی، پولشویی، طرح های فساد و غیره قطع شود”

آكساكف همچنین اظهار داشت كه بیت کوین “مادر بلاك چین” است. وی گفت: “فناوری بلاك چین از مدت ها قبل وجود داشته است، اما به لطف بیت کوین این فناوری محبوب شد و اکنون به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد.”

آکساکوف در گفتن این مسئله که بیت کوینیک حباب است، تنها نیست. مایکل هارتنت (Michael Hartnett)، استراتژیست ارشد سرمایه گذاری در Bank of America Securities نیز عنوان کرد که بیت کوین در اوایل ژانویه ۲۰۲۱ مانند “مادر همه حباب ها” به نظر می رسد.

همانطور که قبلاً توسط کوین تلگراف گزارش شده است، آکساکوف به عنوان یکی از بزرگ ترین منتقدان بیت کوین در سال ۲۰۲۰ ظاهر شد. او اطمینان دارد که بیت کوین “آینده ای ندارد” و پرداخت های دیجیتال، سیستم مالی جهانی را از بین می برد.

به دنبال افزایش قیمت گسترده بیت کوین که قیمت خود را در ژانویه به ۴۲۰۰۰ دلار رساند، تعدادی از مقامات جهانی به انتقاد از بزرگ ترین ارز دیجیتال جهان برخاستند. تا جایی که کریستین لاگارد (Christine Lagarde)، رئیس بانک مرکزی اروپا در ۱۳ ژانویه استدلال کرد که بیت کوین “یک دارایی بسیار سفته بازانه” و “یک تجارت خنده دار” است که به پولشویی کمک می کند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location