سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

گروه املاک و مستغلات آلمانی با استفاده از بلاک چین استلار وام ۲۴ میلیون دلاری صادر می‌کنند

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که گروه بزرگ املاک و مستغلات آلمانی Vonovia، بلاک چین استلار را به منظور انتقال حقوق مالکیت املاک و مستغلات مورد استفاده قرار داده است. Vonovia، یک گروه بزرگ املاک و مستغلات اروپایی است که با استفاده از بلاک چین استلار ۲۰ میلیون یورو (۲۴ میلیون دلار) وام صادر کرده است.

طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی این گروه، Vonovia بلاک چین استلار را به منظور صدور توکن های اوراق بهادار برای انتقال حقوق املاک و مستغلات به کارگیری کرده است. این توکن ها از طریق یک بازار آنلاین به نام firstwire صادر شده اند. Vonovia عنوان کرد که این اوراق قرضه مبتنی بر بلاک چین دارای سه سال اعتبار است.

هلن فون رودر (Helene von Roeder)، مدیر ارشد مالی در Vonovia عنوان کرد که دیجیتالی سازی اوراق قرضه با استفاده از بلاک چین این شرکت را قادر می سازد تا “سریعتر، آسان تر و ارزان تر” بودجه خود را تأمین کند. وی در این خصوص اظهار داشت:

“فرآیند صدور به صورت آنی، شفاف و قابل ردیابی است که استاندارد یک تراکنش حرفه ای را تضمین می کند. این اقدام همچنین به ما امکان می دهد تا در سطح جهانی به سرمایه گذاران جدیدی دست پیدا کنیم. “

Vonovia پیش از این وام قراردادی ۵۰ میلیون یورویی (۶۱ میلیون دلار) را در سپتامبر ۲۰۱۹ روی پلتفرم firstwire قرار داده بود.

گفتنی است؛ اقدام Vonovia به سمت دیجیتال سازی اوراق قرضه کمی بعد از آن صورت می گیرد که قانون گذاران آلمانی، انتشار اوراق بهادار دیجیتالی را در اواخر سال ۲۰۲۰ به طور رسمی قانونی اعلام کردند. در اواسط ماه دسامبر، دولت آلمان قانونی را تصویب کرد که الزام داشتن گواهی کاغذی برای فروش اوراق بهادار را برداشته و راه را برای اوراق بهادار دیجیتال مبتنی بر فناوری بلاک چین هموار می کند.

در پایان نیز لازم به ذکر است که شبکه استلار در ماه های اخیر از محبوبیت بیشتری برخوردار شده است. تا جایی که در اوایل ژانویه ۲۰۲۱، دولت اوکراین به همراه بنیاد توسعه استلار برای همکاری در یک اکوسیستم دارایی های دیجیتال جدید و ارز دیجیتال بانک مرکزی اقدام کرد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location