سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

FCA در مورد خطرات سرمایه‌گذاری بر روی ارز دیجیتال هشدار می‌دهد

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که سازمان رفتار مالی انگلستان (FCA) به مردم در مورد سرمایه گذاری بر روی ارز دیجیتال هشدار داده است، چرا که قیمت بیت کوین به زیر ۳۳۰۰۰ دلار کشیده می شود.

قانون گذار امور مالی پادشاهی انگلستان یعنی سازمان رفتار مالی، درباره سرمایه گذاری بر روی ارزهای دیجیتال در میان یک سقوط بزرگ در بازارهای ارز دیجیتال، هشداری را ارسال کرده است.

سازمان رفتار مالی در بیانیه ای عنوان کرد که سرمایه گذاری و وام های ارز دیجیتال با سطح بالایی از خطر همراه است، و تأکید کرد که سرمایه گذاران باید آمادگی از دشت دادن تمام پول خود را به هنگام سرمایه گذاری در ارز دیجیتال داشته باشند.

سازمان رفتار مالی با استناد به خطراتی از جمله نوسانات قیمت، پیچیدگی محصول و هزینه ها و کارمزدها، عنوان کرد که سرمایه گذاران مسئولیت ریسک های مرتبط با ارزهای دیجیتال را بر عهده دارند. این سازمان عنوان کرد:

“مصرف کنندگان باید از خطرات آگاه باشند و کاملاً بررسی کنند که آیا سرمایه گذاری بر روی دارایی های با بازده بالا بر مانند مجموعه های ارز دیجیتال برای آنها مناسب است یا خیر. آنها باید کسب و کار ارز دیجیتال را به دقت مورد بررسی قرار دهند. “

این نهاد قانون گذار همچنین اظهار داشت بعید به نظر می رسد که سرمایه گذاران ارز دیجیتال در صورت بروز مشکلی به موسسات مهم حمایت از حقوق مصرف کننده مانند خدمات بازرس مالی یا طرح جبران خدمات مالی دسترسی داشته باشند.

سازمان رفتار مالی خاطرنشان كرد كه شركت هايي كه خدمات مرتبط با ارز دیجیتال را ارائه مي دهند بايد مطمئن شوند كه آنها با تمام الزامات قانوني مربوط مطابقت دارند و از نظر سازمان رفتار مالی مجاز هستند. این آژانس نوشت: از ۱۰ ژانویه ۲۰۲۱ ، کلیه شرکت های دارایی دیجیتال مستقر در انگلستان برای مقابله با پولشویی باید تحت مقررات سازمان رفتار مالی ثبت شوند. سازمان رفتار مالی افزود: “فعالیت بدون ثبت یک جرم کیفری است.”

این اخطار سازمان رفتار مالی پس از آنکه بیت کوین (BTC) در تاریخ ۸ ژانویه بالاترین رقم خود را در حدود ۴۲،۰۰۰ دلار ثبت کرد و در تاریخ ۱۱ ژانویه ، شاهد فروش گسترده ای بود و برای مدت کوتاهی زیر آستانه ۳۳،۰۰۰ دلار فرو رفت، بیان شد. طبق اطلاعات منتشر شده از شاخص قیمت بیت کوین کوین تلگراف، بیت کوین در زمان انتشار این مقاله حدود ۳۵۰۰۰ دلار معامله می شود و در طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱۴ درصد کاهش داشته است.

آخرین سقوط بازار ارز دیجیتا منحصر به بیت کوین نیست، زیرا تمام ۱۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار ضررهای عمده ای را متحمل شده اند و آلت کوین هایی مانند اتریوم (ETH) یک افت تقریباً ۱۹ درصدی را تحمل کرده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location