سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

چین برنامه آزمایشی کارت کیف پول سخت یوان دیجیتال را راه‌اندازی می‌کند

بانک خلق چین (PBoC) به اجرای آزمایشی یک کارت کیف پول فیزیکی برای آزمایش یوان دیجیتال خود چراغ سبز نشان داده است. گفتنی است که کارمندان یک کافی شاپ در یک بیمارستان دانشگاهی مستقر در شانگهای به عنوان شرکت کنندگان در این برنامه آزمایشی انتخاب شده اند.

طبق گزارش Tencent News، اعضای کارکنان بیمارستان پزشکی دانشگاه Tongren دانشگاه Shanghai Jiao Tong از توکن یوان دیجیتال برای پرداخت غذا استفاده کردند. آنها از یک دستگاه پایانه فروش و یک کارت فیزیکی با یک صفحه نمایش کوچک در گوشه بالا سمت راست استفاده کردند.

این کارت نشان می دهد که چه مقدار یوان دیجیتال در کیف پول باقی مانده است. گزارش های رسانه های محلی ادعا می کنند که Postal Savings Bank چین مسئول پشتیبانی فنی است. “این کیف پول سخت” به کارمندان اجازه می دهد تا محصولاتی مانند یک فنجان قهوه یا یک میان وعده را خریداری کنند.

در یکی از عکس های مندرج در مقاله Tencent نیز یک عضو از بیمارستان را نشان می دهد که کارتی با ۱۴۴٫۷۵ یوان در آن و سه پرداخت آفلاین موجود در دست دارد. ویژگی اخیر این امکان را به افراد می دهد تا بدون اتصال به وای فای یا اتصال شبکه تلفن همراه، انتقال الکترونیکی CNY را پرداخت یا قبول کنند.

آزمایش های دیوان دیجیتال یوان هم در چندین شهر چین برگزار می شود

تاکنون، برنامه های آزمایشی یوان دیجیتال به طور داخلی در شهرهای چین مانند شنزن ، سوژو ، شیونگان ، چنگدو در حال آماده سازی برای بازی های المپیک زمستانی بوده است – رویدادی که هنوز هم قرار است در سال ۲۰۲۲ برگزار شود.

اگرچه کارشناسان محلی هشدار داده اند که هنوز “راه طولانی برای راه اندازی کامل این توکن” باقی مانده است، اما مقامات بانک خلق چین معتقدند که یوان دیجیتال می تواند قبل از رویداد المپیک راه اندازی شود.

گفتنی است که این بانک مرکزی قصد دارد تا هرچه بیشتر تماشاگران داخلی و خارجی را برای استفاده از یوان دیجیتال جذب کند. گفتنی است که برنامه های دولت چین به سمت کاهش وابستگی به دلار آمریکاست.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location