video thumb

ثبت رکورد در میزان جستجوی اتریوم در گوگل!

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که علی رغم بازار گاوی جدید، میزان جستجو برای بسیاری از ارزهای دیجیتال چندان زیاد نشده است اما اتریوم در این زمینه یک استثنا قابل توجه است. بر اساس این گزارش ها، در حال حاضر افراد بیشتری نسبت به گذشته در جستجوی کلمه ” اتریوم ” هستند.

Google Trends نشان می دهد که میزان جستجوی اتریوم که ه در حال حاضر در گوگل انجام می شود، نسبت به آخرین بازار گاوی در اوج خود قرار دارد. رکورد قبلی اتریوم در محبوبیت عبارت جستجو در ۱۳ ژانویه ۲۰۱۸ بود – زمانی که اتریوم در اوج قیمت خود قرار داشت یعنی ۱۴۳۲٫۸۸ دلار.

تاریخ نشان داده که افزایش میزان جستجو در گوگل برای یک ارز دیجیتال معمولا با احساسات مثبت برای آن کوین یا پروژه خاص همراه است. اگرچه منطقی است که علاقه به جستجوی اتریوم در گوگل در این اواخر به یک رکورد جدید برسد، اما نمی توان برای جستجوی “بیت کوین” نیز همین مسئله را عنوان کرد، چرت که فقط ۶۵٪ از اوج محبوبیت خود را که در ۲۳ دسامبر سال ۲۰۱۷ کسب کرده بود، در اختیار دارد.

گفته می شود که بسیاری از افراد با نسبت تقریبی ۵ به ۱ بیشتر به دنبال “بیت کوین” هستند تا “اتریوم”.

افزایش محبوبیت برای ارزهای دیجیتال مختلف می تواند باعث ایجاد یک گاوی متداول شود زیرا سرمایه گذاران کنجکاوی که اقدام به خرید می کنند، قیمت آن را به سمت بالا سوق می دهند و در نتیجه باعث علاقه بیشتر مردم به آن می شوند و میزان جستجوی آنها در گوگل نیز بیشتر می شود.

Google Trends همچنین داده های مربوط به علاقه نسبی را براساس مناطق ارائه می دهد. در حال حاضر، کشورهایی که بیشترین علاقه را به “اتریوم” دارند عبارتند از کوزوو، مقدونیه شمالی، اسلوونی، نیجریه و چین.

در اینجا برخی از کلمات کلیدی مربوط به ارزهای دیجیتال همراه با میزان علاقه ای آنها که به آنها وجود دارد، آورده شده است:

اتریوم: ۱۰۰٪

دیفای: ۹۰%

اتریوم کلاسیک: ۸۷٪

معاملات ارز دیجیتال: ۸۴٪

بیت کوین: ۶۵٪

برنامه های غیر متمرکز: ۶۳٪

ارز دیجیتال: ۶۰٪

ویتالیک بوترین: ۵۶٪

اتصال اینترنت: ۴۵٪

XRP: 42٪

ساتوشی: ۴۲٪

قرارداد هوشمند: ۴۱٪

بلاک چین: ۴۱٪

ارز دیجیتال: ۲۹٪ لای کوین: ۱۴٪

بیت کوین کش: ۹٪

گفتنی است که در طول چند هفته اخیر بیشتر عبارات بالا از نظر فرکانس جستجو با افزایش همراه بوده اند.