video thumb

مدیر ارشد عملیاتی OKCoin: افت بیت کوین یک فشار جدی در خرید ایجاد کرده است

با حرکات اخیر قیمت اتر و بیت کوین چه اتفاقی می افتد؟ تعدادی از شرکت های بزرگ از تابستان سال ۲۰۲۰ انبوهی از بیت کوین (BTC) را به دست آورده اند. در همین حال، این دارایی از بالاترین رکورد خود در سال ۲۰۱۷ که حدود ۲۰۰۰۰ دلار بود، عبور کرد و اخیراً نیز قبل از کاهش به قیمت ۲۷۷۰۰ از سطح ۳۴۰۰۰ دلار عبور کرده است. به گفته جیسون لاو (Jason Lau)، مدیر ارشد عملیاتی OKCoin، افت قیمت این کوین یک فشار جدی در خرید ایجاد کرده است.

لاو به کوین تلگراف گفت: “در آخر هفته، همراه با افزایش قیمت بیت کوین به بالاترین سطح خود در ۳۴ هزار دلار ، بازارها سطح جدیدی از مقاومت را لمس می کنند.” کل ارزش بازار ارز دیجیتال حدود ۸۰۰ میلیارد دلار و تسلط بیت کوین حدود ۷۳ درصد است. وی در ادامه خاطرنشان كرد:

“گرفتن سود در حدود این سطح، منجر به برخی از معاملات رنج شده است. ما در ۲۴ ساعت گذشته شاهد ۱٫۴ میلیارد دلار در بیت کوین و ۵۰۰ میلیون دلار معاملات قراردادهای آتی اتریوم بودیم که منجر به افت شدید برای بیت کوین و رسیدن به ۲۹٫۵۰۰ دلار شد. با این حال، بسیاری در این کاهش قیمت ها اقدام به خرید این دارایی دیجیتال می کنند و این روایت را تقویت می کنند که پیشنهادات اساسی از سوی موسسات مشتاق برای دسترسی به بیت کوین وجود دارد.”

سال گذشته بازیگران بزرگی از جمله MicroStrategy ، MassMutual و Paul Tudor Jones – وارد سرمایه گذاری بر روی بیت کوین شدند. با توجه به اظهارات مایک نووگراتز، مدیرعامل شرکت Galaxy Digital، مردم می توانند از این جذب نهادی برای افزایش قیمت اخیر بیت کوین سپاسگذار باشند.

لاو درباره اقدام قیمت اخیر بیت کوین توضیح داد: “علاوه بر این، در این دوره شاهد خروج از سرمایه گذاری بر روی بیت کوین و سرمایه گذاری بر روی آلت کوین ها بودیم، زیرا معامله گران دارایی های خود را از بیت کوین به آلت کوین تبدیل می کردند تا بازده بالاتری کسب کنند.” “این بدیهی است که اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳٪ نسبت به بیت کوین به دست آورده، در حالی که تسلط بیت کوین به ۶۹٪ کاهش یافته است.”

در پایان ذکر این نکته نیز ضروری است که اتر (ETH) اخیرا از نظر درصد افزایش قیمت از بیت کوین پیشی گرفته و قیمت آن به بیش از ۱۰۰۰ دلار رسیده است.