video thumb

هند، مکانی برای راه‌اندازی اولین شعبه بانک ارز دیجیتال فیزیکی جهان

هند با وجود عدم اطمینان نظارتی پیرامون ارزهای دیجیتال در این کشور، در حال حاضر مکانی برای راه اندازی اولین شعبه بانک ارز دیجیتال فیزیکی جهان است.

Unicas، یک سرمایه گذاری مشترک بین پلتفرم بانکی ارز دیجیتال آنلاین هندی Cashaa و United Multistate Credit Co-op Society، شعبه بانک ارز دیجیتال فیزیکی را در جیپور هند راه اندازی کرده است.

در ماه اکتبر، Multistate اعلام کرد که قصد دارد تا خدمات بانکی ارز دیجیتال آنلاین و فیزیکی را در ۳۴ محل خود در شمال هند ارائه دهد.

کاربران می توانند به خدمات دارایی های فیات و دارایی های دیجیتال در این بانک دسترسی داشته باشند. Unicas همچنین وام های دیجیتال فوری را با ارزهای دیجیتال به عنوان وثیقه ارائه می دهد.

طبق پست وبلاگ Cashaa، این شعبه بانک ارز دیجیتال فیزیکی در جیپور بخشی از اقدامات اولیه در زمینه راه اندازی این گونه بانک ها در ۱۴ مکان در سه ایالت قبل از پایان ژانویه ۲۰۲۱ است. JV Unicas همچنین در تلاش است تا ۱۰۰ شعبه تا سال ۲۰۲۲ایجاد کند.

از نظر Dinesh Kukreja، مدیرعامل Unicas ایجاد شعب بانک ارز دیجیتال فیزیکی به این شرکت امکان می دهد تا محصولات سرمایه گذاری رمزنگاری شده سفارشی را به بازار محلی هند ارائه دهد. با داشتن حساب پس انداز Unicas ، مشتریان می توانند با ارزهای دیجیتال و روپیه هند معاملات خود را انجام دهند.

Kumar Gaurav ، مدیرعامل Cashaa در واکنش به این خبر، این حرکت را یک پیشرفت ضروری در زمینه ایجاد “هند دیجیتال” توصیف کرد. Gaurav همچنین عنوان کرد که Unicas سهولت و امنیت مربوط به پذیرش بلاک چین را به نمایش می گذارد.

مدیرعامل Cashaa با برجسته کردن منطق ایجاد شعب بانک ارز دیجیتال فیزیکی به کوین تلگراف گفت:

“هند کشوری بسیار اجتماعی و خانوادگی است که در آن تصمیم مالی توسط رئیس خانواده گرفته می شود، که عمدتا در گروه سنی ۴۰ تا ۶۵ سال قرار دارد. این گروه سنی قبل از اینکه به هر چیزی اعتقاد داشته باشند باید از نظر فیزیک چیزها را مشاهده کنند و به همین دلیل است که ما تصمیم گرفتیم حداقل ۱۰۰ شعبه را باز کنیم که باعث ایجاد اعتماد در مورد ارز دیجیتال شود و همچنین به آموزش و ایجاد آگاهی در مورد ارز دیجیتال بپردازد. “

در پایان لازم به ذکر است که با وجود عدم اطمینان در زمینه قانون گذاری ها، پذیرش ارز دیجیتال در هند، به ویژه در صحنه معاملات همتا به همتا در حال افزایش است. در عین حال، گزارش شده است که دولت به دنبال وضع مالیات بر معاملات بیت کوین می باشد.