سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

نیویورک، اولین استیبل کوین با پشتوانه ین ژاپن را تأیید می‌کند

بر اساس گزارش های منتشر شده، اداره خدمات مالی ایالت نیویورک، قانون گذار Bitlicense به GMO اجازه داده است تا استیبل کوین های با پشتوانه دلارهای آمریکا و ین ژاپن را منتشر کند. مورد آخر “اولین نوع از آن در دسترس عموم خواهد بود.” تا به امروز ، تنظیم کننده ۲۷ منشور و مجوز برای شرکت هایی که فعالیت های رمزنگاری دارند انجام داده است.

اداره خدمات مالی ایالت نیویورک (DFS) منشوری را طبق قانون بانکی نیویورک به GMO-z.com Trust Company Inc، یک شرکت تابعه شرکت ژاپنی GMO اعطا کرد. این قانون گذار این شرکت را قادر می سازد تا به عنوان یک شرکت با مسئولیت محدود عمل کند. این قانون گذار اعلام کرد:

با تأیید اداره خدمات مالی ایالت نیویورک، GMO مجاز به صدور، مدیریت و بازخرید ین ژاپن و دلار ثابت دلار در نیویورک است. این استیبل کوین اولین مدل از نوع خود خواهد بود که در دسترس عموم است.

این اعلامیه ادامه می دهد: “علاوه منشور اعطا شده به GMO، اداره خدمات مالی ایالت نیویورک تا به امروز ۲۷ منشور و مجوز را برای شركت هایی كه در فعالیت های تجاری ارزهای مجازی فعالیت می كنند، به تصویب رسانده است.

Ken Nakamura، رئیس شرکت GMO-z Trust اظهار داشت: “ما در تلاش هستیم که استیبل کوین قانون گذاری شده باپشوانه ین ژاپن را صادر می کنیم که بسیاری آن را به عنوان یک دارایی امن می دانند. ما در این فضا از پیشگامان و نوآورانی هستیم که برنامه های جدیدی را از فناوری بلاک چین که روابط ما با خدمات مالی سنتی را دگرگون می کند می سازیم. “

در پایان لازم به ذکر است که اداره خدمات مالی ایالت نیویورک از سال ۲۰۱۵ ارائه مجوز به شرکت هایی را که در کسب و کارهای ارزهای دیجیتال فعالیت می کنند آغاز کرد و از آن زمان رویکرد تنظیم مقررات ارز دیجیتال را اصلاح کرده است.”

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location