سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

صدای ارزجو قسمت سوم

صدای ارزجو صدای دنیا بلاک چین است که این روزها برای بسیاری از افراد به یک دنیای پر سود تبدیل شده و قیمت جهانی همان چیزی است که در هیچ حالتی برایشان ضرری به دنبال نداشته و حتی در حالیکه تمام فعالان حوزه کریپتو در حال مشاهده ضررهای هنگفت خود هستند، این فعالان بازار ارز دیجیتال ایرانی است که از سود کردن روزانه اش لذت می‌برد!
در ادامه قسمت سوم صدای ارزجو را می‌شنوید که امیدواریم مورد استفاده شما قرار گرفته و در اوقاع بیکاریتان برای دانستن بیشتر و اطلاع یافتن از آخرین رخدادهای این حوزه به آن گوش فرا دهید.

فعالان بازار ارزهای دیجیتال باید توجه کنند که سلسله پادکست‌های تولیدی توسط ما به صورت اختصاصی بوده و محتوای این پادکست‌ها نیز توسط تیم تحریریه ارزجو تهیه می‌شود. امیدواریم دیدگاه‌های شما را پیرامون این پادکست و سایر بخش‌های آن دریافت کنیم و نظرات سازنده شما را در مورد تولید بخش‌های جدید اعمال کنیم. بدیهی است که هدف از تولید این فایل‌های صوتی صرفا خدمات رسانی هر چه بهتر و بیشتر به عزیزانی است که وقت کافی برای مطالعه اخبار و مقالات روزانه ندارند.
همچنین گفتنی است که برای دریافت و مشاهده آخرین اخبار و مقالات حوزه کریپتو می‌توانید به صفحه وبلاگ ارزجو مراجعه کنید و از مقالاتی که به تازگی به این بخش افزوده شده است بهره ببرید. برای دسترسی به این بخش کافیست روی این لینک کلیک کنید.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location