video thumb

بیت کوین و ریپل شاید حرکات گاوی را از سر بگیرند

بیت کوین دارد آرام آرام خود را بازمی‌یابد و اگر حرکتی قوی بالای تراز مقاومت ۶,۴۵۰ دلار وجود داشته باشد، خریداران احتمالاً کنترل را در دست خواهند گرفت. از سوی دیگر، اگر دلار آمریکا/بیت کوین نتواند بالای ۶,۴۰۰ دلار بماند، شاید دوباره به سمت ۶,۳۰۰ دلار نزول کند. آلت کوین‌ها اصلی مانند اتریوم و ریپل نیز با یک زاویه گاوی معامله می‌شوند و شاید سیر صعودی مداومی را تجربه کنند.

 

ارزجو: بیت کوین پس از تشکیل یک تراز مقاومت نسبتاً خوب در ۶۳۰۰ دلار آمریکا، در قیمت‌های بالاتری معامله شد. نسبت دلار آمریکا/بیت کوین تراز ۶,۳۵۰ دلار را شکست و اخیراً نزدیک به تراز مقاومت ۶,۴۵۰ دلار خرید و فروش شد. به همین شکل، قیمت اتریوم نزدیک به تراز ۲۰۴ دلار معامله شد و فعلاً در حال تثبیت شدن است. ریپل در یک منطقه گاوی باقی ماند و بالای تراز ۴۵۵/۰ دلار معامله شد. به نظر می‌رسد شاخص بازار در روند بهبودی قرار دارد و فروشندگان فروکش کرده‌اند. بنابراین، اگر خریداران شتاب بگیرند، در آینده شاید حرکات گاوی بیشتری در بیت کوین بالای ۶,۴۵۰ و ۶,۵۰۰ دلار وجود داشته باشد.

 

مجموع سرمایه‌گذاری در بازار

منبع: coinmarketcap.com

 

قیمت بیت کوین

اخیراً حرکات مثبتی در قیمت بیت کوین بالای تراز ۶,۳۵۰ وجود داشته است. دلار آمریکا/بیت کوین با معامله شدن بالای تراز مقاومت ۶,۴۰۰ دلار وارد یک منطقه گاوی شد. به هر حال، قیمت نتوانست تراز ۶,۴۵۰ دلار را حفظ کند و در ادامه یک تصحیح رو به پایین را شروع کرد.

قیمت در حال حاضر در حال تثبیت در نزدیکی تراز ۶,۴۵۰ دلار است و به نظر می‌تواند مجدداً بالاتر رود. اگر در ادامه رو به پایین برود، خریداران احتمالاً در ترازهای ۶,۳۹۰ و ۶,۳۵۰ دلار قرار خواهند گرفت. در طرف صعودی بازار، یک شکست بالای مقاومت ۶,۴۵۰ دلار می‌تواند قیمت را به مانع ۶,۵۰۰ دلار نزدیک کند.

 

قیمت اتریوم

قیمت اتریوم نیز بالا رفت و ترازهای مقاومت ۱۹۷ و ۱۹۹ دلار را شکست. دلار آمریکا/اتریوم نیز به سمت تراز ۲۰۴ دلار یک اسپایک را تشکیل داد و دوباره به ۲۰۰ دلار برگشت. در حال حاضر قیمت در حال تست تراز ۲۰۰ دلار است، که کمتر از آن می‌توانست سطح ۱۹۸ را آزمایش کند. اگر افت‌های بیشتری وجود داشته باشند، فروشندگان احتمالاً در آینده نزدیک کنترل حرکت به سمت تراز ۱۹۰ دلار را در دست خواهند گرفت.

 

بیت کوین کش و قیمت ریپل

قیمت بیت کوین کش به آهستگی در حال بالا رفتن است، اما کماکان دارد سعی می‌کند از تراز مقاومت ۴۳۰ دلاری را پشت سر بگذارد. اگر شکستی بالای سطوح مقاومت ۴۳۰ دلار و ۴۴۰ دلار اتفاق بیافتد، شاید نسبت دلار آمریکا/بیت کوین کش شتاب تازه‌ای بگیرد. مهم‌ترین ترازهای پشتیبان در طرف نزولی بازار ۴۲۰ و ۴۱۰ دلار هستند. قیمت ریپل در یک منطقه گاوی باقی ماند و به بالای تراز مقاومت ۴۵۵/۰ دلار رفت. دلار آمریکا/ریپل نزدیک به ۴۶۰/۰ دلار معامله شد و اکنون در حال تثبیت افزایش‌هایش است. اگر شکستی بالای تراز مقاومت ۴۶۰/۰ دلار وجود داشته باشد، شاید قیمت به ۴۷۵/۰ دلار نزدیک شود.

 

دیگر آلت کوین‌ها در بازار امروز

چند سکه سرمایه‌گذاری خرد از جمله RVN، BAT، ZRX، WAX، SRAT و CNX امروز با قیمت بالاتری معامله شدند و بین ۵ تا ۱۲ درصد افزایش قیمت داشتند. از این بین، RVN حدود ۱۰ درصد و BAT تقریباً ۷ درصد رشد قیمت را تجربه کرد.

در کل، بیت کوین دارد آرام آرام خود را بازمی‌یابد و اگر حرکتی قوی بالای تراز مقاومت ۶,۴۵۰ دلار وجود داشته باشد، خریداران احتمالاً کنترل را در دست خواهند گرفت. از سوی دیگر، اگر دلار آمریکا/بیت کوین نتواند بالای ۶,۴۰۰ دلار بماند، شاید دوباره به سمت ۶,۳۰۰ دلار نزول کند. آلت کوین‌ها اصلی مانند اتریوم و ریپل نیز با یک زاویه گاوی معامله می‌شوند و شاید سیر صعودی مداومی را تجربه کنند.