video thumb

صرافی هند استیکینگ اتریوم را پیش از راه‌اندازی اتریوم ۲٫۰ ارائه می‌دهد

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که کاربران CoinDCX با حداقل ۰٫۱ اتریوم بر روی اتریوم ۲٫۰ سهام گذاری می کنند. CoinDCX، یکی از بزرگ ترین صرافی های ارز دیجیتال در هند، در حال آماده سازی پلتفرم خود برای پشتیبانی از استیکینگ اتریوم

مدیران این صرافی اعلام کردند از آنجا که انتظار می رود اولین فاز اتریوم ۲٫۰ در تاریخ ۱ دسامبر برگزار شود، CoinDCX اکنون آماده است تا اتریوم ۲٫۰ را برای جامعه ارز دیجیتال جهانی معرفی کند.

طبق این اعلامیه، راه حل هوشمند مبتنی بر قرارداد CoinDCX به کاربران امکان می دهد تا اتریوم را با کمتر از ۳۲ اتر (ETH) – حداقل مبلغ مورد نیاز برای شرکت دراستیکینگ اتریوم ۲٫۰ سهام گذاری کنند. Neeraj Khandelwal، بنیان گذار CoinDCX به کوین تلگراف گفت که این قرارداد به کاربران امکان می دهد تا اتریوم را در حد یک ۰٫۱ اتریوم تا ۱۰۰۰ اتریوم در یک تراکنش واحد سهام گذاری کنند.

این نماینده تأکید کرد که راه حل CoinDCX به کاربران اجازه می دهد تا هر مبلغی را در یک تراکنش واحد ذخیره کنند. وی در ادامه بیان کرد:

“اتریوم ۲٫۰ برای ایجاد اعتبارسنج و شرکت در استیکینگ از کاربران می خواهد ۳۲ اتریوم را نگهداری کنند. این امر باعث می شود سرمایه گذاران خرد در استیکینگ شرکت نکنند. همچنین، اگر کاربری بخواهد بیش از ۳۲ اتریوم سرمایه گذاری کند، اجرای چندین نود اعتبارسنج موثرتر است و به پیچیدگی می افزاید.”

گزینه جدید استیکینگ در دو مرحله به CoinDCX ارائه می شود. به گفته Khandelwal، به عنوان بخشی از مرحله اول، کاربران CoinDCX می توانند از ابتدای “هفته آینده” اتریوم خود را به این پلتفرم انتقال دهند. مرحله دو – که انتظار می رود وجوه سهام گذاری شده را حداقل برای یک سال نقد کند – برنامه ریزی شده است که چند هفته پس از فعال شدن استیکینگ اتریوم ۲٫۰ فعال شود.

اعلامیه CoinDCX در مورد پشتیبانی استیکینگ ETH2 اندکی پس از آن صورت می گیرد که بنیاد اتریوم سرانجام قرارداد سپرده گذاری برای اتریوم ۲٫۰ را در ۴ نوامبر به کار گرفت. اجرای این قرارداد مسیر اتریوم را به سمت اتریوم ۲٫۰ باز کرد و این امکان را برای سهامداران احتمالی فراهم می کند تا ۳۲ اتر را در قرارداد آماده کنند تا برای راه اندازی آماده شوند.

اقدام این صرافی برای حمایت از استیکینگ اتریوم ۲٫۰ ظاهراً باید در معرض دید قابل توجهی باشد که برای جمع آوری ۵۲۴،۲۸۸ اتریوم برای راه اندازی فاز ۰ اتریوم ۲٫۰ مورد نیاز است. CoinDCX به عنوان یکی از بزرگ ترین صرافی های ارز دیجیتال در هند، بر روی یکی از در حال رشدترین بازارهای ارز دیجیتال جهان تمرکز کرده است. همانطور که قبلاً گزارش شده بود، هند از زمانی که دادگاه عالی این کشور ممنوعیت دو ساله بانک های سرویس دهنده به صرافی ارزهای دیجیتال را در مارس ۲۰۲۰ برداشته، رشد چشمگیری در صنعت ارز دیجیتال داشته است.

لازم به ذکر است که CoinDCX برخی خدمات استیکینگ را تاکنون بر روی پلتفرم خود ارائه داده است. در آگوست سال ۲۰۲۰، CoinDCX با استفاده از سرویس استیکینگ ارز دیجیتال خود، سهامگذاری برای آلت کوین هایی مانند Harmony (ONE) و QTum (QTUM) را معرفی کرد.