video thumb

مدیر ارشد فناوری ریپل: بیش از ۳۰۰،۰۰۰ دلار از سرمایه خود را به دلیل خرید آلت کوین‌ ها از دست دادم

دیوید شوارتز (David Schwartz)، مدیر ارشد فناوری ریپل

براساس پستی ۲ نوامبر در Quora که از خوانندگان می پرسید آیا آنها در معاملات بیت کوین (BTC) و سایر ارزهای رمزپایه هیچ پولی از دست داده اند یا نه، شوارتز اظهار داشت که بر روی چند ارز دیجیتال سرمایه گذاری کرده است که در نهایت به همین دلیل بخشی از سرمایه خود را از دست داده است.

مدیر ارشد فناوری ریپل که یکی از مشارکت کنندگان دائمی Quora است، اظهار داشت: “من ارزهای دیجیتال زیادی خریداری کرده ام که به نظر می رسد فاجعه بار هستند.” وی در این زمینه عنوان کرد:

“کل ضرر و زیان من فقط در زمینه توکن هایی که کاملاً ارزش خود را از دست دادند، چیزی بیش از ۳۰۰،۰۰۰ دلار است.”

شوارتز به طور خاص ۱۱ توکن را ذکر کرد که به نظر می رسد سرمایه گذاری های بدی برای او بوده است، از جمله Blocktix (TIX) ، DICE ، Flash (FLASH) ، Vezt (VEZT) ، Amp (AMP) ، Signal Token (SIG) ، Bee (BEE) ، Kind Ads Token (KIND) ، Pryze (PRYZ) ، KudosCoin (KUDOS) و Neuron (NRN). گفتنی است که بسیاری از آلت کوین ها در سال های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ ارزش خود را به طور کامل از دست دادند.

با توجه به سابقه تصمیمات بد سرمایه گذاری شوارتز باید عنوان کرد که بسیار جای امیدواری دارد که وی، مدیر ارشد سرمایه گذاری ریپل نیست. وی همچنین در ماه اکتبر عنوان کرد که او ۴۰،۰۰۰ اتر (ETH) در سال ۲۰۱۲ فروخته است. با قیمت اتر در حال حاضر که ۴۵۴ دلار ارزش دارد، اگر شوارتز این دارایی های خود را نمی فروخت، ارزش ذخیره ارز دیجیتال وی امروز بیش از ۱۸ میلیون دلار بود. وی همچنین عنوان کرده که تعداد مشخصی بیت کوین (BTC) را به قیمت ۷۵۰ دلار و XRP را با قیمت ۰٫۱۰ دلار فروخته است.

گفتنی است که بسیاری از سرمایه گذاران برجسته،  آلت کوین ها و همچنین بیت کوین را نگهداری می کنند.  تیم دراپر که میلیاردر است نیز در ماه سپتامبر عنوان کرد که مالک بیت کوین کش (BCH)، XRP ، تزوس (XTZ) و آراگون (ANT) و بیش از ۳۰۰۰۰ بیت کوین می باشد.