video thumb

Zebpay در حال راه‌اندازی یک بازار توکن غیر قابل تعویض در هند است

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که صرافی ارز دیجیتال

Zebpay در نظر دارد تا با راه اندازی بازار جدید خود تحت عنوان Dazzle به فضای توکن های غیر قابل تعویض گسترش یابد. توکن های غیر قابل تعویض، دارایی های بلاک چین منحصر به فرد اما قابل معامله ای هستند که می توانند برای نمایش انواع کالاهای مجازی و دنیای واقعی مورد استفاده قرار گیرند.

NFT ها از این نظر مانند ارزهای دیجیتال نیستند که می توانند فراداده منحصر به فردی داشته باشند و از نظر کمیاب بودن متفاوت هستند. آنها به طور فزاینده ای در بازارهای توکنیزه سازی از جمله موارد بازی های ویدیویی، هنرهای دیجیتال و ورزش های فانتزی محبوب می شوند.

یکی ار نمایندگان Zebpay به کوین تلگراف گفت که این صرافی به دنبال ترویج بلاک چین فراتر از ارزهای دیجیتال در میان ۵ میلیون سرمایه گذار فعال ارز دیجیتال هند است. در مناطقی مانند بازار هنر دیجیتال، این صرافی معتقد است توکن های غیر قابل تعویض می توانند به هنرمندان هندی فرصت های جدیدی برای محافظت از حق چاپ دیجیتال و کسب درآمد از کارشان ارائه دهند. این نماینده همچنین خاطرنشان کرد که بازار جهانی توکن های غیر قابل تعویض اکنون ارزش ۱۰۰ میلیون دلاری را تجربه کرده و در حال رشد است و آن را به یک بخش امیدوارکننده تبدیل کرده است.

در حال حاضر، این بازار با NFT بومی Zebpay به نام Dazzle راه اندازی شده است. نماینده Zebpay عنوان کرد که این صرافی قصد دارد از طریق برنامه های مختلف این توکن را بین اعضا توزیع کند.

همانطور که گزارش شده است، طیف گسترده ای از فرانشیزها – از باشگاه های برتر فوتبال گرفته تا فرمول ۱ – به طور فزاینده ای کلکسیون های دارای برند، حراج توکن های غیر قابل تعویض و سایر اکوسیستم های مبتنی بر بلاک چین را به عنوان ابزاری کارآمد برای درآمدزایی از تعامل طرفداران و ساخت بازارها برای روندها و پدیده های وایرال آنلاین به رسمیت می شناسند.

گفتنی است که توسعه دهندگان بلاک چین مانند ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin) مدت هاست که این برنامه های متنوع را به عنوان راهی بالقوه برای جذب فناوری در بازارهای متنوع تر، فراتر از خرده فروشی و تجارت حرفه ای دارایی های دیجیتال، شناسایی کرده اند.